Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett05-utställningssnack
Läst 977 ggr
emimollie
0

Första utställningen!

I helgen var vi på våran första utställning där vi deltog själva! Det var spinneriets utställning i Ale arena.

Tuva var duktig! Lite nervösa var vi nog båda två och det var lite svårt att slappna av när man frös samtidigt Flört ni som var där vet ju hur kallt det var i bandyhallen!

Tuva (rödjebackens Urisso by Paw) fick Ex1 och vi var så stolta! Dommaren hade svårt att bestämma sig för om Tuva eller en annan ragdoll var bäst, men skogisen tog nomineringen då han tyckte denne kommit längre i utvecklingen.

I stora hela är vi mycket nöjda och stolta! Ser fram emot fler katt helger i framtiden Glad

Någon här som var på Spinneriets utställning i helgen?

raggis22
0

Grattis till första uts,,,,,,,,,,,,Flört

emimollie
0

Tack! Är så nöjd och lite lättad att det är avklaratGlad

Hon är världens mysigaste och coolaste här hemma, men man vet ju aldrig hur det blir när man kommer iväg såhär. Tyckte ändå hon tog det hela bra!

Kanske va lite mer nervös själv!

Säg till om det var någon som var där? Jag kanske såg er?

Nästa gång ska jag hälsa isåfall, om jag vågarFlört hihi!

CallaMej
0

Va roligt att det gick bra! Hoppas vi ses på någon utställning framöver…! Hon är ljuvlig din lilla Tuva.Glad

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

emimollie
0

Tack! Glad

Ja absolut vore skoj! Får se när det bär av nästa gång. Såhär till en början kommer vi nog hålla oss häromkring (gbg området).

Men kan gissa att det kommer ge mer smak och vi kanske beger oss längre och längre bort!

Är roligt att träffa andra, inte så lätt i början när man knappt känner någon i kattsvängarna förutom sin uppfödare. Men det ger väl sig med tiden!