Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 1404 ggr
Limin
0

Svår fråga.... :-) (OT)

Måste bara få berätta… min dotter Matilda på 9½ år var med fritidsklubben på en utflykt i måndags. Och de skulle få ställa lite olika frågor till varandra som en frågesport. De flesta tog sportfrågor och min dotter var lite sur för hon kan inget om sport… så hon tog och gjorde en svår fråga då det var hennes tur…

Vilken kattunge är det som vinner flest priser just nu och är sötast av alla kattungar som finns??

Alla hade funderat länge, och gav förslag, men ingen kunde svaret… men det rätta svaret är …. S*Itchy Koo Liliy Allen Flört

Lily är Matildas favorit kattunge, vi träffade Hannas kattungar då vi ställde ut i Umeå och Matilda blev så kär i lilla Lily… och det går ju bra för Lily på utställningarna också Skrattande Matilda är helt insnöad på ragdoll och kattungar och uttsällningar och priser och alla titlar… hon ska ju bli uppfödare då hon blir stor och rasen hon ska ha heter så klart… RAGDOLL Skrattande

ItchyKoo
0

Hahaha, ja men svaret är ju självklart ju FlörtSkrattande Skämt åsido; vad roligt att Matilda blev så kär i Lily, och vad roligt att hon är så förtjust i Ragdoll och ska bli uppfödare - jag säljer henne hemskt gärna en katt i framtiden om hon skulle vara intresserad Glad Hälsa från mig och Lily!

Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!

Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

www.itchykoo.se

Evenstars
0

Hahahaha UNDERBART!! Kyss

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Neo033
0

Den frågan hade jag svarat rätt på! SkrattandeKyss

---------------------------------------------------------

Marie / S*Asterion's

Har nya planer! Glad

www.asterions.se

FunHouse
0

Jag förstår din kloka dotter precisSkrattande och jag håller med henne fullständigt!

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Limin
0

#1: Ja, Matilda hon gillar Lily Kyss Hon tyckte hon hade gjort en bra fråga Flört

Du ska veta att både Hanna och Matilda visar Colins alla priser för ALLA som kommer hit både barn och vuxna. Och det är viktigt att han heter PR osv. Flört Så, Matilda hon är insatt…

Hon blev glad för hälsningen och lite mallig att HON ska få köpa katt av dig i framtiden, och att ni båda två ska hålla på med kattuppfödning Flört Jag ska få vara med på ett hörn och vara fodervärd åt Matilda Skrattande och det är jag sååå gärna så!

Limin
0

#2: Ja, du… jag fick verkligen hålla mig för skratt, för hon var alvarlig och tyckte att nog borde någon att kunnat svaret Flört

Limin
0

#3: Vad, bra då var det inte för svår fråga i alla fall… bara lite fel personer att fråga den på Skrattande

Limin
0

#4: Ja, hon är klok min stora tjej… hon vill verkligen bli uppfödare med allt vad det innebär. Medan lillasyster är den lite mera bekväma sorten och säger "Jag kan hälsa på dig och dina katter, det räcker bra så!" Skrattande

matowimas
0

De är så härliga dina två tjejer!!!

Missan-Mjau
0

HA HA HA!!! Vilken härlig dotter du har Anki Glad

Fyrpihls
0

UNDERBART!! hi hi