Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 2221 ggr
HBKbruden
2010-05-28 23:34
0

nyser

skulle ni reagera om en 12 veckor kille nyser lite, inga avrådan från veterinär om att han ska levereras. Ingen snuva och inga rinnande ögon, kan vara reaktion från vaccinationen för kattsnuva? Bäst att höra lite med experterna här inne:)

Han ska hämtas hem imorgon.

FunHouse
2010-05-29 01:22
0

Jag hade en kull en gång som tappade sina mjölk tänder väldigt tidigt, innan lev hade några framtänder ramlat. De kattungarna fnös lite också, men var inte sjuka på nåt sätt. Jag tror helt enkelt att det kliade lite precis som det gör för små barn. Men det är bara min teori. Deras tänder kom tillbaka sen, precis som de skulle:)) och fnysningarna försvann, ingen var någonsin sjuk.

AC

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

FunHouse
2010-05-29 01:25
0

Jag kom på också att jag läst någonstans att kattungar kan fnysa/eller nysa lite när de vaccinerats..men jag vet inte. Kanske berodde mina kattungars fnysningar på det istället, men jag vet faktiskt inte säkert??

Någon annan kanske som vet…

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

HBKbruden
2010-05-29 01:31
0

Tack för dit svar! :) Jag tror eller hoppas iaf på att det inte är någon fara med vår lilla pojk,

HBKbruden
2010-05-29 01:33
0

Tar även gärna emot fler tankar och funderingar! :) och erfarenheter :)

FunHouse
2010-05-29 01:35
0

Jag tycker du ska fråga en veterinär. Mina inlägg är inget vetenskapligt över. Bara en erfarenhet och vad jag tror.

Lycka till med din bebis!

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

HBKbruden
2010-05-29 01:51
0

Han är veterinärbesiktigad idag och enligt honom fullt frisk. Jag gissar, som uppfödaren på att det är vaccinationen han fått reaktion på.

Tack, det ska bli supermysigt.