Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 2457 ggr
Limin
0

PR S*Itchy Koo Colin Murphy :-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dags för lite nya bilder på vår snygge Colin Kyss Bilderna tog vi i helgen… 

Colin har mycket päls och krage… året runt verkar det som… men nu har han fått än mer!! Kolla in hans krage Flört Sen har nu också fått en än mer rejäl svans… påminner om hans fars rejäla svans. Kragen ser lite "tvättad" ut… det är Colins bror Wille som har tvättat den ordentligt Flört

Klicka på bilderna så får ni större format!!

Limin
0

En till bild Skrattande

Limin
0

Och en sista bild… på alla tre som älskar sin nya kattgård som vi fick klar för drygt en vecka sen… lite hylllor ska upp mm. Men de njuter som bara den av att kunna gå ut och in… och det gör vi också! Skrattande

ProvinsiaRivers
0

Tusan vilken päls!! och ännu på sommarenFörvånad. Men snygg kille:)

Limin
0

#3: Ja, han har päls i massor!! Men, han har både en mamma och en pappa som är välpälsade. Sen verkar han få pappas stora yviga svans också… för där har pälsen vuxit rejält på längden.

Vår andra kille Wille har inte alls samma pälsmängd som Colin. Men, han får vinterpäls på sommaren och sommarpäls på vintern!! Så, nu håller Wille på att få sin stora rejäla krage då det blir som varmast Flört

Rosino
0

Jättesnygg ung man! Kyss

matowimas
0

Han är så stilig Colin!

Visst skulle ni till Skellefteå?

//Maria

Limin
0

#5: Tack!! Kyss Ja, han är en ung man på 1 år och 7 månader.

#6: Tack!! Skrattande Ja, vi kommer till Skellefteå (om vi kommer med)… men först tar vi en sväng till Norge med Colin Flört Kommer du också till Skellefteå? Blir riktigt roligt att få träffas i så fall…

[muffy]
0

Så himla fin! :D Älskar pälsmonster!

matowimas
0

#7: Ja jag ska också till Skellefteå, ska bli jätte kul att träffas igen!

Lycka till i NorgeGlad

//Maria

Missan-Mjau
0

Så fin han är din snygging Kyss

Alltid lika roligt att se lite nya bilder på ColinSkrattande

Dina missar ser ut att ha det underbart ute i nya kattgården.

Vill också passsa på att önska Lycka till !!! På kommande utställning i Norge.

Jag kommer att hålla tummarna Flört

Kram Mia

Snowdollz
0

Snygg herre!! Kyss

Trasan08
0

Ojojoj Han är bara så superdupersnygg… Älskar verkligen hans look. Min favorit absolut!

Ha en bra sommar med dina kissar. Hoppas ni slipper mygginvationen.. Här är bedrövligt just nu.

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

Norrtassens
0

Oj, han har ju blivit stora pojken nu Skrattande

Han är superfin Anki Kyss När var det ni skulle till Norge på utställning?

Kramizzar

ItchyKoo
0

Åååh så roligt att se nya kattgården, och så snyggingen Colin förstås Kyss Han är så otroligt vacker, och jag är som vanligt helt opartisk Flört Vilken underbar päls han har, älskar det!! Han har ju inte bara mängden och längden utan även kvaliteten (även om pälsen är liite ullig i kragen, men det blir ju bättre och bättre)!

Visst skickar du bilderna till min mail sedan? Skäms Superfina bilder!

Är så glad att ni har fixat kattgård förresten, jag vet ju hur mycket katterna uppskattar en sådan!

Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!

Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

www.itchykoo.se

Limin
0

#8: Ja, visst är han fin…. vår "lilla" pälsmonster Skrattande

Limin
0

#9: Vad roligt!! Tack… blir spännande med första utställningen utomlands… hela familjen ser framemot att åka över Kiruna, Riksgränsen, Narvik och sen ut mot kusten till Harstad Skrattande

Du får hålla tummarna att han får cert och blir Internationell Premier… det är vårt mål Skrattande

Ha en trevlig helg//Anki

Limin
0

#10: Tack Mia! Skrattande Vad roligt att uppskattar de bilder jag lägger in. Ja, du hela gänget älskar kattgården…

Tack för tummhållningen! Det ska bli så spännande, men lite pirrigt är det att åka till utlandet och ställa ut. Jag hoppas att det inte ska vara någon större skillnad. Fick veta i går att vi får Lene Glem på lördagen… hon fick en STOR hög med kategori 2 katter, men det är klart hon är ju en kat. 2 domare. Sen på söndagen fick vi Albert Kurkowski. Känner du till någon av dessa domare? De är helt nya för oss.

Ha en bra helg! / Anki

Limin
0

#11: Tack Jenny! Skrattande

Limin
0

#12: Tusen tack!!! Skrattande Jag vet att han är en av dina favoriter… Jag är rätt mallig att han är min och väldigt stol att andra också tycker om hans look Skrattande

Inga mygg än, bara någon enstaka, men de lär komma Skrikandes

Ha en bra helg!!

Limin
0

#13: Tack!! Ja, han är stor vår Colin… Skrattande Wille är ju stor, men Colin har redan som drygt 1½-åring vuxit ifrån Wille (4 år och 9 månader) både på höjden och bredden, men inte vikten Flört

Vi åker till Norge nästa helg…. pirrigt är det!! Flört

Ha en bra helg!!//Anki

Limin
0

#14: Ja, vi är sååå nöjda med kattgården… det blev trall (altan) men även lite gräs. Och katterna älskar den… det är det bästa vi har gett dem, men även oss Skrattande Jag har är ingen solmänniska (på äldre dar) så jag sitter gärna på baksidan och njuter av skuggan med katterna. Sen har vi en så härlig utsikt över vår "lilla äng" så det är en riktigt lugn och trygg baksida… kanonbra!

Ja, visst är han snygg vår "lille"Colin… Jag älskar också hans päls. Den är otrolig, och bra kvalité. Och kragen blir bättre och bättre. Han får ju alltid sånt beröm av domarna över sin päls, det är ofta det första det säger…och sen kommer hans storlek Flört

Vad roligt att du gillar bilderna… det är Marko som tagit dem. 

Känner du igen domarna som jag skrev om ovan? Har du några erfarenhter av dem?

Ha en bra helg och hälsa familjen!//Anki

Christelle
0

Så snygg han är!Kyss

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Limin
0

#22: Tack!! Skrattande