Grattis Colin, IP och NOM!
Vill gratulera Anki Okkonen med familj till S*Itchy Koo Colin Murphy's IP-titel och NOM igår 5/6 i Norge!
De ställer idag igen och vi håller tummarna 
Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!
Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

JätteGrattis 
Vi håller tummarna för dagen

Gratts!!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Underbar kille, grattis
Välkommen in på min hemsida www.lavendelkatten.se

Grattis!!!!
Klart vi håller tummarna!!!
Stort Grattis Anki och Hanna!!! Åååå så roligt!! Han är ju så stilig!
Kan knappt skriva på grund av all tumhållning för er och Collin!! :D
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

Gratulerer.
Grattis! :))

STORT GRATTIS !!!! Till snyggingen Colins nya titel 
Och till Nomineringen, vi håller tummar och tassar för er idag också.
Kram Mia med missar

STORT GRATTIS!!
Håller tummarna! 

Stort grattis Anki och Colin!!!
Jag tackar å mina och familjen Okkonens vägnar för alla hållna tummar :-) Samma resultat idag, han fick sitt cert och blev NOM med superfin bedömning, men en stoooor läcker MCO blev BIS. Vi är dock självklart mer än nöjda :-) Anki - pussa på duktiga, fina Colin från oss!!
Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!
Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå
Grattis igen!!!
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
Stort grattis! 
Marie / S*Asterion's
Har nya planer! 

Grattis Anki och Hanna! 
Tusen tack för alla gratulationer
Och tack Hanna för att du skriver om våra resultat… 
Vi har haft en helt underbar resa till Harstad, vår första utställning utomlands och fler lär det bli framöver
Vi är så nöjda över Colins resulat och han har skött sig exemplarisk. Det var en Maine coon utställning… 49 MCO, 22 NFO, 15 RAG, 21 SBI och 6 SIB ;-) I kastratklasserna var det en massa MCO, några NFO och en RAG dvs. Colin. Så vi är mer än nöjd att han fick komma upp i panelen… det behövdes en snygg ragdoll
En uppfödare ställde ut 21 MCO (egna uppfödda och inköpta) och hon hade totalt 21 MCO som kom från hennes egen uppfödning på utställningen
Colin fick superfina bedömningar både på lördagen och söndagen (Lene Glem och Albert Kurkowski). Colin möte samma MCO både på lördagen och söndagen… tre snygga stora och rejäla killar. Men inför NOM möte han en av dem en sååå snygg och stor MCO men Colin tog NOM. I går inför NOM så säger Albert "Detta är en spektakulär ragdoll med en underbar kropp och päls och han är en blivande stjärna!"… ja, vad ska man säga
Jag blev sååå glad 
I panelen möte Colin en stor och snygg NFO (4½ år) och en supersnygg MCO (2½ år) …. så "lilla" Colin på 1½ år hade inte så mycket att komma med
Vi är så nöjda och glada att han har tagit sin andra titel och fått sitt cert för nästa titel, precis som vi hoppades på. Sen blev det bonus med två NOM och superfina bedömningar
Tack för alla tummhållningar… jag blir så glad att ni har tänkt på oss