Ulricehamn resultat
Jag gör en egen tråd här då om Ulricehamns resultaten..
Jag hade en strålande helg med båda mina katter och det var jättemånga raggisar där.. det kändes nästan lite som en rag special..
Här kommer mina resultat…
Lördag..
Unnique CAC, Biv-Total (av fem Rag n03 tror jag det var) och sen NOM 
Elsa blev Ex 1
Söndag..
Unnique CAC = CHAMPION, Biv-vuxen (av fem) o NOM + röst i panel
Elsa Ex 1, Biv-u/j och NOM + röst i panel.. skitglad är jag… och det var dramatik med stenhård konkurrens….
Och en strålande härlig stämning upplevde jag där alla var glada för varandras skull, inga sura miner… underbart…
tack all ni som var med och gjorde dagen så kanonfin.. ni andra får berätta era resultat själva..

Jeg vil gjerne gi en stooor grattiskram til Ewa på S* Kasernas for hennes jättefina kull, som på sin 3 måneders dag ble BIS kull med en fantastisk bedømming hos Raymond søndag 13.06
Lille Theo i kullet ble også BIV og NOM, og fikk en røst i panelet, og jeg er sååå stolt!!!
Kan vel kanskje nå si at han snart kommer hjem hit til Stavanger. Han vant mitt hjerte redan som bebis, og jeg er sååå glad for at Ewa vil selge ham til meg!
Jeg var ikke i Ulricehamn selv, men det var sååå kul å sitte her hjemme i Norge og få oppdateringer via sms og Facebook!
Grattis ALLE med flotte resultater!!!!!

Stort grattis Unni till dina katters super fina resultat i helgen!!! Förstår att du är mer än nöjd
Stort Grattis till er andra också för era katters fina resultat!!!!!
Grattis grattis till dina fina tjejer!
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !

Grattis Unni till fina resultat båda dagarna! Båda dina prinsessor är super fina
blev lite kär i lilla Elsa
Och grattis till er andra och alla fina missar!
Våran "Tuva" ( Rödjebackens Urisso by Paw) fick sitt första och andra CAC i helgen med fina ord från dommarna där hon fick ett <3 av Lene Glem på bedömningsedeln
Jätte glad att det gick så bra på våran andra utställning!
Tack alla för en trevlig helg med många fina katter!
Roligt att se er i verkligheten
Härligt när alla är så trevliga och hjälpsamma för oss nybörjare! Tack!
Stort grattis till er alla!!
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Stort GRATTIS till ALLA fina katter,ägare och uppfödare !!!
Stort Grattis Unni till dina fina resultat!! 

Jag har hört och läst på FB om flera andra resultat också…STORT GRATTIS TILL ER ALLA!! 

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

Grattis till fina resutat
Kattungar väntas hos GunBertus
Grattis till er ALLA!!! 
Grattis till er alla och era fina resultat
Välkommen in på min hemsida www.lavendelkatten.se
Stor Grattis till alla! 

Stort grattis till er alla!

Ofattbart nog så vart min Diana BIVt och nominerad till panelen. Detta har jag ju aldrig varit med om förut så min lycka var ju TOTAL och alldeles fnattig!! Så mycket snygga raggisar har jag aldrig sett samlade på ett och samma ställe!
Vill gratulera Fam Remmert - Hallongläntans för BEST IN SHOW i Ulricehamn den 13 Juni med Cas-Sus Edward Cullen, junior. Blå colorpoint.
Tack igen Åsa och Johan för att ni ställer "lilla" Eddie så snyggt
/Susanne
Cas-Sus Ragdolls
Tack Susanne! Tyvärr var jag ju inte närvarande själv, men jag är oerhört glad och stolt över resultaten i helgen, främst Eddies såklart! 
På lördagen fick Pinja sitt första CAC och blev NOM, medan Eddie blev Ex1 och blev BIV-total.
På söndagen drog vi Pinja, för hon fick följa med hunken Tiger hem till Bergsjön istället, där de har ägnat veckan åt att tillverka fler.
Eddie fick Ex1, blev BIV-total och NOM och som sagt - BIS!!
Fantastiskt!!
-----------------------------------------------
Vi har kattungar!
-----------------------------------------------