Eloge till er alla!
Jag vill bara säga hur kul jag tycker det är att gå in här varje dag! Så mycket fina ord och välmening.
Man får alltid kloka och bra svar på frågor man ställer (upskattas enormt då jag är ny med ragdoll). Stämingen är på topp och alla är trevliga och glada!
Jag har nämligen nyligen klagat en del på illerfokus där jag också är medlem och har senaste tiden dragit mig för att gå in där. SÅ mycket bittra människor på ett och samma ställe! Bara massa elaka ord och personliga påhopp på allt och alla, och jag får nästan ont i magen av att läsa alla trådar.
Att de kan vara sådan skillnad :)
Är vilket fall som helst en fröjd att gå in här och jag vill ge alla er ragdoll människor en eloge för ett underbart forum! Haft mycket hjälp här ifrån och om inte annat mycket nöje av att läsa och se alla era fina ragdolls! :)
Här kommer en bild på mig och mina älsklingar också!
Så ljuvlig liten söting =)
Jag håller med om att denna sajt är trevlig, jag har oxå lärt mig massor om Ragdoll genom att skriva och ställa frågor och lärt känna massor av trevliga folk oxå =)
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 

Instämmer jag också. Har läst, frågat och fått bra svar inför mitt kattköp. Kanonbra!
Jag har oxå känt att detta är ett forum fullt med underbara människor som verkligen bemöter en trevligt! Jättekul tycker jag!