Snart 5 mån
Nästa vecka blir vår lilla fina Nina 5 månader, börjar bli stora damen nu. På stamtavlan heter hon S*Katrinelunds Nina Ricci.
Slänger ut ett gäng bilder, vad tycker ni om henne?
Hon är helt underbar katt att ha! Gosig och kelig och riktigt busig och vild!
Bortse från de gula fläckarna på morrhårskuddarna - det är frömjöl från blombuketten på bordet….
Börjar med en sittande helkropp
108 läsningar men ingen kommentar… Kanske är allt perfekt eller tvärtom… Men det är ju kanske svårt att "konstruktiv kritik" på en kattunge…
Nåväl, vi är jättenöjda med henne. Skulle väl dock ha haft mera färgade fält på kroppen tycker jag själv, men som början på vår framtida avel känns typen viktigare än de vita fälten… Själv är jag ju verkligen nybörjare på rasen, det här är första ragdollen, men jag tycker själv att hon utvecklas bra, hon ser inte särskilt urväxt ut än heller tror jag…
Trevlig helg!
# 8 Jag tror flera drar sig för att ge konstruktiv kritik då dessa trådar tidigare ibland blivit onödigt laddade, tyvärr. Personligen ger jag INTE konstruktiv kritik på bilder eftersom om jag ska ge KK vill jag känna på katten.
Men baserat på bilderna lutar hon mera mot perfekt än andra hållet :) <3 Hon är jättefin!
Hoppas du får det du efterfrågar för de finns de som ger KK här.
Trevlig helg själv!
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
#9 Jaha, ja jag är ju ny här på forumet, så jag har ju inte hunnit känna av sånt än, tack för infon.. Men det är klart, kritik kan ju vara laddat också.
Tack för svaret iaf. Hon kommer ju att ställas ut framöver, och då får man ju detaljerade omdömen av de flesta domare också.
Fin tjej, KK ger jag mig inte på.
Men söt är hon iallafall 
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 

Hon är jättesöt din tjej!
Jag är inte kapabel att ge KK, utan jag ser "bara" en helhet. Looken! Och den gillar jag! 
Lycka till och trevlig helg

En liten prinsessa du har
Kan inte heller ge mig på KK då jag själv precis som du är på min första avelshona och nybörjare. Men tycker hon är jättesöt! Lycka till med lilla dockan

wow, det var det finaste jag sätt på länge! :) 
Hun er nydelig, bare å sende henne til Mo I Rana. Grattis med en slik skjønnhet
Ståtlig tjej. Hon ser ut att ha ett busigt uttryck i ansiktet ;)

Kan inte ge någon konstruktiv kritik men kan bara säga att jag tycker hon är supervacker
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Superläcker tjej 
Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!
Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå
Vilken liten söt tjej!! 
Hon ser jättefin ut:)