Äntligen är hon här!
Äntligen äntligen äntligen är hon hemma! Min ljuva foderkatt S*Itchy Koo Missy Elliott.
Det har varit en lång och jobbig väntan pga flytt och andra missöden från min sida men åh va det har varit värt den väntan!Hon är helt enkelt underbar 
Det har gått jätte bra att introducera henne för våra vuxna katter, lite morr och fräs självklart, men jag tror att snart kommer dom tre vara likt en stor lycklig familj! Hämtade henne btw igår kväll. Det har inte heller varit nå problem att få sambon kär, Missy hoppade bara upp i knäet, kurrade högt och kastade sig på rygg, sen var han fast.
Tyvärr kan jag inte bjuda på färska bilder då kameran inte är närvarande. Utan det får bli en 10-veckors bild istället.
Vill än en gång tacka Hanna för förtroendet och för denna härliga tjej! Hon kommer garanterat få titelt som prinsessa här i hemmet och allt som kommer därmed 
Varma LYCKLIGA kramar. Sarah
(Vet tyvärr inte hur jag lägger upp bilden direkt inlägget
)
Stort grattis och lycka till med den ljuvliga prinsessan! 
Ååååå ÄNTLIGEN Sarah!! Förstår att du är glad över "din" lilla tjej!! Hon är bedårande och ÄNNU bättre live!!! 
Även om hon är ljuvlig på bild gör hon sig inte riktigt sann rättvisa. Hon är ännu finare…hur det nu är möjligt!!
GRATTIS till dig och Hanna, till er juvel!
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
Åh Sarah, vad glad jag blir när jag hör hur glad du är
Jag vet att Missy får världens bästa hem hos er och jag är så glad att jag har fått dig som fodervärd!! Mycket snart, och mycket ofta, kommer jag och hälsar på er
Pussa på Missy!!!
TACK Kicki för de fina orden om Missy, vad glad jag blir 
Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!
Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

Vilken lycka! Stort grattis till vackra Missy 
Fin tjej! Grattis! 
Grattis säger jag med =) Hon är så söt så man smälter
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 

Grattis till din underbara docka! Hos dig kommer hon få det toppen
!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Tack alla!
Just nu ligger hon bredvid och myser, dock efter en ordentlig busmorgon!
Finns det nå bättre än att leka med flyttkartonger och tidningspapper? Samt leka i babygymmet med Kayne? Sötnosan!
Jättevacker tjej Sarah!!
*** G R A T T I S ***
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Grattis Sarah!! Kanonfin tjej som flyttat in hos dig!!

Får man se henne något på utställningar här framöver, eller håller du dig på hemmaplan? (är väl Luleå som är härnäst)
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

#10 Tack David! Ja det blir nog Luleå sen finns det planer på fler utställningar
Blodad tand? Jomen absolut!
Men du såg henne på umeå utställningen va? =)
#11. Va skoj!! =). Funderar du något på Borlänge också? Är väääldigt bra domare där, framförallt för oss ragdollnördar!

Njo, jag såg henne som snabbast, måste erkänna att jag knappt visste vad jag hette i slutet på Umeåutställningen… Så jag studerar henne gärna noooga uppe i Luleå! =)
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Vad kul för dig att hon äntligen är hos er, förstår att du längtat!
Hon är så fin!

Så härligt!!! Att Du äntligen har fått hem din efterläntade lilla prinsessa.
Hon är super fin
. Fick ju chansen att se och pussa lite på henne när jag hämtade hem min egna lilla prinsessa.
Ha nu en jätte trevlig Midsommar!!!
Kram Mia
Ps. Katy skickar en liten extra nospuss till syrran
Ååååh,inte alls avundsjuk
!
GRATTIS till störtsnygga flickan!! Och ska bli kul att se henne "live" framöver.Kanske Luleå då…Om inte syrran hennes är med så vinner ju hon BIS:et nästa gång:)))
Ha de gött:)
Stort, stort grattis! Hon är helt ljuvlig! 
---------------------------------------------------------
Marie / S*Asterion's
Har nya planer! 
Grattis! :)

#12: Lät ju superspännande! Men jag måste se hur mycket jag hinner med i år, är galet mycket runt om mig som händer. Absolut! Du får kika noga på henne i Luleå =)
#14 Åh tack Mia! Ja hon är en liten goding, hennes personlighet passar min familj utmärkt! Hoppas allt är bra med din docka, Missy skickar tillbaka ett gäng nospussar!! Kram
#15 Va kul att du gillar henne så skarpt =) Ja jag skulle verkligen vilja se henne i en utställning utan syrran (inget illa menat Hanna och Maria hehe
)
Tack alla för era fina ord om "lilla" Missy, det är så otroligt roligt att höra!
Kram på er 

Grattis till din fina Prinsessa
#18 Haha,nej,nej,verkligen inget illa mot Hanna och Maria. Hon är ju göörsnygg,Lily också!! Träffade Maria i Ske-å och hon är jättetrevlig:)) Var så glad för hennes skull när Lily vann rubbet!
**Grattis!!** 
Lilla Missy är sååååååå snygg, träffade henne live i Umeå
Vad roligt att du äntligen har fått hem henne. Nu väntar vi bara på lite nya bilder… 
ja hon är jätte jättefiiiiiiiiiiiiiiiiin .. pussipuss på nosen