Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 14-ot-off-topic
Läst 975 ggr
Yataz
0

OT God morgon Tisdag 20/7

God morgon gänget Glad

Idag var det så man frös när man vaknade på morgonen och fönstren varit öppna under natten igen. Samma för er?
Får se vad vädret utvecklas till under dagen.

Mig spelar det inte så stor roll vad det är för väder. Jag börjar snart jobba och kommer inte hem förrän sent ikväll. Obestämd

Är det något jag missat nu under min frånvaro då? Ni måste uppdatera mig med senaste skvallret Flört Det tar ju lite tid att läsa ikapp alla inlägg.

Hoppas ni får en härlig dag!

KRAM

Yataz

Elvans
0

Ja, det var lite kallt i morse eller så var det att jag var så trött så jag inte kunde hålla värmen  :-)

Har tillbringat halva natten i köket där Cherry har sina kattungar. Så fort jag gick därifrån så kom hon efter och jamade.

Idag kommer en skolkamrat över och hjälper mig med mitt undersökningsPM som ska in den 13/8

Sedan ska jag väl fortsätta packa inför flytten..

#1 Ha en bra dag på jobbet Martina…  :-)

//Lotta

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

David
0

Vaknade runt 4-tiden av att två av mina huskatter bråk-bråkade (inte bus-bråkade). Strax iväg till djurmaggan och köpa nya Feliway och hålla tummarna att det går över fortare än förra året.

Jadu Martina, vad har hänt, hmm, jag ska köpa en Evenstar´s kisse på halvfoder, Kicki tar den första kullen, sedan ska jag försöka prova på att vara uppfödare.

Det har hänt en massa, men mitt minne är lååångt ifrån bra :)

Hoppas du får en härlig dag på jobbet. Själv har jag seeeeeeemester!!! :))))

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Lottis-Gottis
0

Godmorgon =)

Välkommen tillbaks vännenGlad

Här vaknades det vid 7.30 av två härliga mysproppar dvs Genovia och Geisha som är riktigt goa vänner nu Glad Geisha slickar Genovia och de har det så mysigt. Geisha trivs som fisken i vattnet här efter att ha varit hos oss i ca 2 månader.

Ska starxt iväg och inköpa en tårta till maken som blir ett år äldre idag och sen får vi ju stooooooorfrämmat från Umeå…..

undrar vad vi kommer att prata om?????? Inte blir det väl katter inte??? Kicki från Evenstars kommer hit och det ska bli jätteskoj att träffa henne liveGlad

Nu ska jag blåsa mitt hår och göra lite nytta!

Önska alla en riktigt bra dag!

Sköt om er alla..

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Yataz
0

#2 Men Grattis till ditt Evenstarska nytillskott hörru!! Det hade jag helt missat att du ska bli uppfödare och allt, kul Skrattande

#3 Tack Lotta! Så du har haft storfrämmat idag alltså Flört
Trevligt, trevligt! Kan tänka mig att det inte blev något kattsnack alls idag då, hihi. Kram på dig! Kyss

Yataz

David
0

#4. Den som läste min "presentation" i Våra Katter för ett par år sedan vet att jag har gått i uppfödar-tankar länge. Det blev bara nu som jag äntligen fick tummen ur :)) Och hittade "min" ras också. Och det är ju egentligen ditt fel att jag blev ragdoll-nörd Skrattande. Var länge inne på mco innan.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Inlägget är låst för nya kommentarer