Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 1109 ggr
Yataz
0

OT God eftermiddag Måndag 26/7

God eftermiddag!!

Usch, vilket regnigt grått väder vi har idag, i alla fall i Linköping. Har precis kommit hem från jobbet. Det var inte kul att cykla idag Rynkar på näsan

Men men, jag känner mig trots allt på ett gott humör. Tänkte bara titta in här en snabbis för nu ska jag sätta igång och städa här hemma. Skulle varit ledig imorrn, men jag får hoppa in imorrn ändå så därför känner jag att jag behöver få städning gjord idag. Nästa gång jag är ledig är på måndag Obestämd

Ja, nu babblar jag bara en massa ointressant känner jag, haha, men hoppas ni har det bra! Kyss

Kram!

Yataz

Elvans
0

Hej Martina!! Ja, det är inte bättre väder i Norrköping..

Får man fråga vart du jobbar? Det verkar vara låååååååååååånga pass.. I och för sig så jobbar jag mellan 7.30 - 17.30 ibland med en ½ timmes rast mitt på dagen.. Jag ska också cykla till jobbet nästa vecka *pust och stön*  :-)

Kattungarna går stadigt upp i vikt nu och jag är överlycklig för det..

//Lotta

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com

Yataz
0

#1 Jag jobbar inom hemtjänsten så det är lite varierande tider.
Ibland jobbar jag från klockan 7 till 21 Tyst

Men jag trivs bra och det känns som om jag hittat det jag vill jobba med. Att hjälpa människor! Jag mår så bra när jag gör det Skrattande

Härligt att kattungarna går upp bra i vikt. Ser fram emot att se bilder på de snart Flört

Kram

Yataz

Elvans
0

Jag jobbade också inom hemtjänsten för länge sedan, men jag kunde inte jobba kvar.. Jag låg hemma på nätterna och undrade hur de gamla hade det, om de hade ramlat och så..

//Lotta

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com

Inlägget är låst för nya kommentarer