OT God morgon Tisdag 27/7
God morgon på er alla!
Tråkigt väder idag också. Hoppas det lättar upp under dagen och blir sol. Hur är vädret hos er andra?
Nu ska jag bege mig till jobbet.
Ha det gott alla!
KRAM
Yataz
Här i Norrköping är det också trist väder..
Hoppas det lättar upp under dagen. Ska fortsätta rensa och packa idag. Ska gå igenom garderoben idag.. Ska försöka att skriva lite också på mitt undersökningsPM.
//Lotta
Det är faktiskt halvklart med lite solglimtar här i Sthlm, Täby :)
Äntligen.. hoppas det spricker upp ännu mer under dagen! Nu saknar jag faktiskt solen…
Ha en bra dag!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Här i Oskarshamn är det oxå lite solglimtar. Funderar på att hitta på något med familjen idag, kanske Kalmar
Fast sonen och maken inte så ivriga med det
så får väl ta och köra skräp och ta upp saker på vinden som har blivit över när vi renoverat.
Ha en underbar dag!
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
Det klarnade visst upp här i Linköping också. Kul 
Solen skiner och jag fick sluta tidigt på jobbet idag. Håller på att laga mat nu och sedan ska jag nog ta en promenad med barnen.
Hoppas ni alla har en härlig dag! 
Kram!
Yataz
Nu är det uppehåll här i alla fall! Ska försöka passa på att handla lite senare. Har nyss skurat alla kattlådor, torkat golv och är rätt nöjd med mig själv för tillfället! :))
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
#5 Vad duttig du är!! 
Yataz
#6. haha, det vettesjutton. Tog mig en hel dag att komma igång, och sedan tog det nog totalt 1 timme allt som allt :). Och jag har fortfarande inte kommit i väg till Coop och Jula, som jag verkligen borde… den här kontorsstolen är skön :)))
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...