OT God kväll Onsdag 28/7
God kväll allihop,
vilken stårlande dag det varit idag! Lagom varmt och soligt 
Sitter på jobbet men ska snart gå hem om det är lugnt här.
Blir nog till att bada och natta barnen och sedan sätta sig ute på balkongen med en kopp te och en bok kanske.
Måste lista ut vad jag ska laga för mat till imorgon. Jag har verkligen ingen fantasi. Speciellt när det blir varmt för då får jag bara ingen lust att äta. Men "äta bör man, annars dör man" så alltid min mor
Blev tipsad om en bra hemsida med massa olika recept. Så har ni samma dåliga fantasi som jag så titta in på www.matklubben.se
Där finns massor av recept och man kan fixa matsedel, inköpslista och kokbok där 
Jaja, nog svamlat från mig! Hoppas ni haft en underbar dag! Kraaaamisaaarr
Yataz
God kväll Martina!!
Idag har vädret varit helt underbart, lagom av allt :-)
Har haft hunden Vilma här, idag.. :-) Hon ska vara här i morgon med..
Kattungarna har öppnat sina ögon nu :-) De är så underbart söta.. Vilka underverk de är…
//Lotta
#1 Åh, du måste skicka lite bilder till mig så jag får se.
Glömde säga igår att jag har lite svårt att komma över till dig numera då vi inte längre har bil 
Men det finns ju andra sätt att ta sig på så jag får väl göra ett försök om jag blir ledig någon gång 
Kramis
Yataz

God kväll alla, Jag har precis fönat klart min kastrat, han hade en liten intim stund med en fågel i kattgården idag, så han fick bada, man kan ju inte ha en kille som inte är pussvänlig :)
Ikväll har jag också lagt ett bud på en klätterställning på tyska ebay efter tips härifrån, så nu sitter jag och håller tummarna att det skall bli vårat. Imorgon skall sista inredningen in i kattgården, sen skall det fotas lite bidrag till sommartävlingen här inne.
Natt Natt alla kattvänner
#3 Kul att du kommer bidra till sommartävlingen 
Ser fram emot att se bilder när kattgården är färdig!
Ps. Hoppas du vinner budet på klösträdet.
Yataz
Vad trist att ni inte har bil men som du säger finns det ju flera alternativ att komma över hit :-).. Bussen stannar precis utanför min port just nu och när vi flyttar så stannar spårvagnen nästan hemma hos oss :-). Man kliver av på ändhållplatsen och fortsätter en liten liten bit till :-)
Ska försöka ta bra bilder på dem.. Det är så svårt när de inte kan vara stilla.. :-)
//Lotta