OT God kväll Söndag 1/8
Jaha, så var det redan 1 augusti!! 
Helt otroligt vad fort tiden går tycker jag, tycker inte ni?
Har jobbat hårt nu några dagar, men nu ska det bli skönt att få ledigt två dagar i rad 
Idag är sista dagen för att lämna in bidrag till tävlingen Sommarbilder här på sajten. Sen ska jag bara lista ut hur vinnaren ska utses. Många fina bidrag har i alla fall kommit in 
Hoppas ni alla har det bra!
Kram
Yataz

Kan du inte bara lägga ut bilderna och numrera dom och så får vi rösta? Det tycker jag är roligast,då man får vara med i omröstningen!
Gokväll! Nu är jag hemkommen efter en eftermiddag på Kolboda camping nedanför Kalmar där min lillebror och hans familj ligger med husvagnen. Deras son är en härlig 4-åring med svar på allt, fick många goa skratt där. Som när han inte slutade med ensak som han blev tillsagd ett par gånger så satte han händerna i sidan och sa "- Är jag en jädra unge nu?? Det sa jag inte sa mamman och lille Oskar sa då -nähä undrar vad jag är då?
Här hemma ska fixas och donas nu, har bara 12 dagar kvar tills man fyller oj så jämna år, har velat fram och tillbaka hur jag ska göra, men eftersom folk redan börjat bjuda in sig så blir det fest på fredagskvällen och sen blir det nog att folk kommer på lördagen, så nu måste det planeras med mat, dryck och vice versa.
Ha en bra kväll !
Sköt om er alla!
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly