Wille & Colin :-)
Här kommer ett gäng sommarbilder på Wille som blir 5 år nu i augusti (S*Palmitos Megastar Anteros) och Colin 21 månader (IP S*Itchy Koo Colin Murphy).
Två supergoa killar som är bästa vänner, de är helt underbart att se dem tillsammans… och de är två riktigt mysiga killar
Klicka på bilderna så blir ser ni bättre… 
Jag börjar med vår Wille… 

Åh, vad fina dina grabbar är! 
Fin kattgård de fått 
Stiliga killar 
Yataz

Jättefina kort på dina vackra killar

Superfina pojkar!! Synd hur mycket de trivs med livet!
Så härligt med kattgård!!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
#7: Tack!! Ja, vi har två snygga grabbar
Och de är såååå nöjda över sin kattgård!!
#8: Tack! 
#9: Tack! 
#10: Tack! Ja, de trivs som bara den i kattgården, speciellt sen på kvällen då kan man fånga små fjärilar, myggor och flugor… då är det jakt! 

Såå Fina de är dina goa grabbar Anki 

Och så fin den nya kattgården blev, man ser riktigt hur de njuter av att vara
där ute 
Kram Mia
#12: Tack Mia!
Ja, de njuter som bara den av kattgården… alla tre
Att bygga en kattgård är nog det bästa vi har gjort, det är så smidigt att släppa ut dem men även att umgås med dem ute. Så, vi njuter av den hela familjen 
Sååå jättestiliga herrar!! 
Vilken härlig kattgård!!
Där har de det superbra, Anki! Så lyckliga de ska vara! 
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
#14: Tack Kicki!
Ja, de älskar sin kattgård, det är helt underbart att de kan gå ut och in som de vill. Ja, jag kan bara hålla med att vi har två stiliga killar… de passar så bra ihop en mörk och en ljus 

Vilka supesnygga killar du har!
Särskilt gillade jag den första bilden på Wille - den är majestätisk på något sätt!

#16: Tack! Ja, Wille är snygg med sina mörka färger och sin krage och bläs… 
#17: Tack!! 
Underbara killar båda två, jättevackra! 
#19: Tack!! 
Sååå fina killar
Colin är fortfarande välpälsad minsann, trots årstiden!! Ska bli så kul att träffa honom och er igen om två veckor, längtar!
Kattgården är ju SUPER, så fint med hyllorna! Jag förstår att de stortrivs där ute och tänk så skönt det känns för en själv att kunna erbjuda dem mycket utevistelse! Vad duktiga ni har varit, världens bästa husse och mattar

(Psst, Anki! Har du sett mitt mail?)
Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!
Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå
#21: Tack Hanna! Ja, Colin är rejält välpälsad fortfarande
Ja, vi är så nöjda över kattgården… satt precis och drack lite kaffe där ute… men hela gänget
Skickar med en bild på hela gården som jag tog nu ikväll, då ser du att vi har två hyllor till höger och en hylla mot grannen… superbra med hyllor där trivs alla tre. Sen är det kanonbra att ha kattgården i anslutning till vår uteplats på baksidan… perfekt att kunna ha altandörren öppen hela tiden. Det är bra att ha flera uteplatser 
Just nu är alla katter ute och myser… Colin ligger högst upp och spanar 
Det ska bli jätteroligt att få träffa er igen och alla raggisar som ni har med er!!
Ja, jag har fått ditt mail, men jag har jobbat natt i veckan… men nu är jag ledig så det kommer… måste bara få till den så alla förstår vad jag menar 

Så snygga killar!
Underbar kattgård har de också!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/