Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 1757 ggr
LittleSweeties
0

K- som i Kaxig! ;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det drygt 3 veckor sen K-kullen kom till världen med buller och bång.. Glad
Utav alla små nystan så var ett mycket mindre än de andra…med en födelsevikt på 58g och gick ner till 54….

Men inte en dag har jag oroat mej för vårat lilla knytt! Kyss
Sakta, sakta har hon ökat i vikt och nu mina damer och herrar har hon passerat 200g!!! <3 Det är inte mycket till vikt för att vara 3 veckor, men det är mycket till katt!! Vilken personlighet hon blir! Det räcker att man nuddar henne så spinner hon, ligger gärna och bara njuter av att bli pussad på  och får magen killad…..och så är hon så ofantligt SÖT!!!! Eller?? Flört

LittleSweeties
0

En till…..

LittleSweeties
0

…och liiiten…<3

Helenas-Margit
0

Oj, vilken liten plutt <3 jätte söt, verkar underbar också!

Helona
0

Det måste kännas mycket speciellt för den här lilla tjejen! Det ska bli kul att följa henne Kyss

FunHouse
0

Förstår att det är hon som stulit ditt hjärta, det brukar bli så:)

Ska bli kul att se henne när hon blir större:)

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Fyrpihls
0

underbar…Glad

LittleSweeties
0

Klart hon är speciell <3 När mina barn ringer hem är det lilla knyttets "status" de frågar efter först…Kyss…och den första jag letar reda på i högen Flört
Hon får en liten slurk "välling" morron och kväll….och då sitter Fia i mitt knä och spinner, redo att tvätta och pyssla med henne sen…<3

Mhm…hon blir nog svår…Skäms

raggorgeous
0

Men gulle då… hjärtat smälter ju!! hur ska du kunna skiljas från henne med den starten på livet!!

Önskar henne all lycka till i framtiden - skoj att följa henne, du får hålla oss uppdaterade!!

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se