Bio groom
var på internet kan man köpa bio grooms produkter billigast?
Du har exempelvis www.swecat.se. Men tänker du på inpackningen är den totalslut hos i princip alla, både nätbutiker och fysiska butiker.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Jag hittade butiker med inpackningen, men då hade de inte antistatsprayet istället. morr
Har du tid att vänta så beställ direkt ifrån USA. Men det tar tre-fyra veckor att få hem det. (och där finns hela BioGroom-sortimentet)
// David

Ha :) med lite tålamod så.. nu ligger grejerna på posten.
hittade www.hundliv.se där hade dom det jag sökte, till hyffsat pris.
tur, o ni andra som behöver de, de finns ännu kvar av inpackningen :)
Billigast är väl att beställa på nätet? Eller?
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !
Hörde att man inte kommer att ta in Bio Groom mer till Europa - hoppas att det inte är korrekt!
Annars får väl jag, som är storkonsument av inpackningen göra en stoor beställning från USA. 
-----------------------------------------------
Vi har kattungar!
-----------------------------------------------

#6 konstigt, hörde du något om varför?
JAg har inte testat deras inpackning, men mina vänner kör med den o antistat sprayet har ja testat, det är super, mkt bättre än PLC för det blev min fet i hyn av.
#6. Det finns sådana rykten ja. Har bland annat att göra med att det strular med Sverigeagenturen. Men med lite tur dyker det upp någon annan svensk firma som tillverkaren i USA godkänner och som har lite kraft och muskler att se till att våra butiker och nätbutiker åter kan sälja Biogroom-produkter.
Annars är som du säger, beställa hem stooort lager :)) (skulle ju fungera, vi är ju så många här inne som använder det så…)
// David

precis, en massleverans till sveriges ragdoll folk :)
#9… sscchhhyyyysst… Jag kanske ska ta och ansöka om att bli Sverigeagent? :))
// David
#7 Vad heter antistatsprayen, hade de den på hundliv.se? Jag är nämligen intresserad av en bra antistatspray.
#11. Skulle rekommendera Hair & Food, eller Esprees Lavendel. Lavendel har en liten lugnande effekt också.
Men tar gärna emot tips på andra (det är dessa två jag använder)
// David

#11 det är bio groom som tillverkar den , och den heter anti stat , den fanns på hundliv.se . Jag har visserligen bara PLC sprayen att jämföra med, men då är bio groomen tusen gånger bättre, PLC blir dom nästan bara feta i pälsen av tyvär-
#12 köper du den på vanliga zoobutiken?
Finns att köpa hos Häromi också! http://www.haromi.se/
SE*Wandullan´s
Hemsida: http://wandullan.com
Jag lyckades köpa de 2 sista på hundliv.se :))
#16. Hair & Food? Eller BioGroom?
// David
Bio Groom

fick hem mina saker nu och jag bara älskar antistaten, den är grym!
#12 var köpte du dem två antistatiska medlena du föreslog?