Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 2156 ggr
auroraborealis
0

Ny leksak

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Katterna älskar denna leksak

auroraborealis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en till bild

christine58
0

Jag har en likadan, våra katter älskar den också, dom brukar ligga på en sida var och skicka iväg bollen till varandra. Dom kan leka med den hur länge som helst.

Välkommen in på min hemsida www.lavendelkatten.se

Helenas-Margit
0

Åh spännande, vad är de och var kan man köpa en sådan?

raggorgeous
0

Jag har också den!! Jag har två och satte ihop den till en lååång bana.. oj så skoj de har med den!!! :D

Rekommenderas varmt!!

HÄR köper du den till bra pris

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Helenas-Margit
0

Åh, ytterligare en sak man vill ha :)

Dreamdolls
0

Härligt att den blev så uppskattad även av dina katterGlad Fick du även fart på latmasken?FlörtSkrattande

Nu har jag beställt den där leksaken till katterna jag pratade om "Fling-ama-String" får se vad mina katter nu säger om den, så kan du få en recension senare om den blev uppskattad här eller inte!!

Vi väntar kattungar :)

Hemsida:S*Dream Dolls

auroraborealis
0

#6 Nä du latmasken är bara åskådare. Nyfiken gör någon insats men sedan ger han upp, han provade att bita lös det blå på leksaken för på så sätt få tag på bollen. Han har ju så stor mun så han får ett bra grepp.

Helenas-Margit
0

Nu får jag snart sluta logga in här, för ja blir bara sugen på att köpa mer och mer saker, det här får bli den sista! Det dunsar snart ner ett par tunga räkningar i brevlådan.. *harkel*Skrattande undrar vad sambon säger när han får syn på allt, hihi

auroraborealis
0

#3 man kan köpa den hos swecat.com  199kr

Helenas-Margit
0

#9 precis vad ja har gjort :)