Wille 5 år idag!! :-)
Idag fyller vår älskade Wille (S*Palmitos Megastar Anteros) hela 5 år!
Tänk vad tiden går fort… nyss hämtade vi hem hem en liten kille som idag är en stor kille som är världens snällaste och gosigaste. Wille är "mammas" kille dvs. han hänger med mig var jag än går och han älskar att natta mig på kvällen och skall ligga såååå nära och mysa 
Idag skall alla våra katter… Wille, Colin och Zimba åka på "pensionat" dvs. till min svärmor och vara där en vecka medan vi andra myser i ett VARMT Turkiet
De kommer att få det sååå bra, för svärmor hon älskar dem alla tre 

Grattis Wille!!

Grattis stora killen. Vilken snygging han är, wow..
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge
åh, vilken vacker päls, stort grattis till Wille!!!!
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

Grattis till en stilig kille!

Grattis Wille! Stilig du är! 
Stort Grattis! Så stilig kille 
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
Grattis till Wille 
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 

Stort Grattis Wille på 5 årsdagen
Anki!! Hoppas att du och din familj får en härlig semester i Turkiet.
Kram på Dig.
Tack alla för gratulationerna!! Ja, vår Wille är en stilig kille som är hur lugn och cool som helst… han är verkligen "mammas" kille 
#8: Tack Mia! Ja, vi ska ha det såååå skönt en skön start på denna höst… barnen har gått skolan en dag och jag börjar min sista termin då vi kommer hem. Så, nu är det bara att ladda ALLA batterier med lite sol och bad