Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett04-uppfödning-och-genetik
Läst 1821 ggr
emimollie
0

Äntligen :D

Idag fick jag öppna rolig post!

Mitt stamnamn har äntligen kommit!!! Wiieee Skrattande

Blev förstahands alternativet, SE*HotBed's, som är ett engelskt uttryck som betyder bra plats att växa upp på ungefär. Nu ska jag göra allt för att leva upp till det!

Är så glad, ser fram emot att få sätta igång på riktigt. Nu är det hemsida som är nästa på listan…

Tur med glada nyheter som kan mildra andra tråkigheter.

Har suttit halva dagen på akuten med sambon som brutit fingrarna och fick gipsa. Blir återbesök på fredag för att se om operation behövs. Inte bra, vi som har eget företag och arbetar med målning av utomhus tak på hög höjd…han behöver verkligen kunna jobba så vi hinner med allt innan vintern kommer! Hoppas det läker som det ska snabbt!

FunHouse
0

Stort grattis till stamnamnet och vad fint det var!!!!

Stackars Anders…

Nä, nu ska jag gå ut och se vad din Tuva har för sigFlört, hon går lite konstigt idag..stampar och låter si då därFlört.

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

emimollie
0

Ja stackarn, nu ligger han och sover på soffan! Men hans mamma och pappa ska komma och äta ikväll så då kan han få lite mer fjäsk och sympati Flört Älsklingen!

Ja det var så roligt när vi kom hem, ditt sms plingade när vi kom innanför dörren och sen såg jag att posten kommit med stamnamnet! Två solskens besked på samma gångSkrattande

Är så glad, roligt att det blev favvo namnet! Tycker det är kort och bra och en fin betydelse har det med!

Åh våran lilla Tuva <3 Hoppas att Attila lyckats nu, är såå spännande! Puss på kärleksparet Kyss

FunHouse
0

ja, vi får hoppas…du vet ju hur det är med killar som aldrig gjort det innan..Flört

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Lottis-Gottis
0

Grattis till ditt fina namn Glad

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

emimollie
0

Tack Lotta! Är så gladGlad

Ja det är ju så med nybörjar grabbarna AnnaCarin Flört, dom vet ju inte riktigt vart allt sitter, och fumliga haha!

Men han verkar ju ha charmat lillan, fast att hon ville spela lite svår och fin i kanten först Tungan ute så sött att dom gullar med varann!

Berglyckan
0

GRATTIS !!

Till stmnamnet det var ett kort och bra namn med stor betydelse.

Kram Helena

emimollie
0

Tack :) ja jag är jätte nöjd!