Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 04-uppfödning-och-genetik
Läst 1925 ggr
atique
0

förfrågan om teckning på min kull

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej! jag ser nu att det finns en coulerpoint o två st mitted och sen finns det två st bicoulor ,,men det jag undrar över är om den ena kan vara mid high ,,den är mkt ljusare på kroppen än de andra eller kan det vara en lila?

troligtvis är alla blå

ska försöka o ta bilder

sen har en av de som är mitted bara lite vitt på tassen ,,,hur går det o ställa ut dessa?

atique
0

en till

atique
0

en till

atique
0

Glad ser ni att en är ljusare?

Rosino
0

Vilka är föräldrarna, färg? Vad finns det överhuvudtaget för möjligheter att det ska komma i denhär kullen?

atique
0

mid high, mitted, coulor point och bicoulor

blåa föräldrar 

på pappans sida finns brun o choklad och blått  och cream o skp men det är ju dominant

mammans ser jag bara blått o brunt men jag ser bara stamtavlan,,,vet ej var man kan se längre tbx

atique
0

nu har jag sett att det finns massor av choklad o ännu mer lila bakom mamman o även pappan ,,så det finns en chans att det kan vara lila :)

Wonderdolls
0

Jag skulle rekommendera att du dna testa föräldrarna om de bär på chokladgenen då kan man få veta om det finns säker möjlighet att någon av de kan vara lila eller inte.Glad

atique
0

jag avvaktar o ser hur det blir :)

lite mer spänning så ,,de måste ju ha klarat sig förr utan dna heheFlört

chansen finns ju iaf att det kan bli lila men men jag glad vad det än blir

men är det ingen som kan svara på om mid high är ljusare än de övriga i pälsen? Glad

emimollie
0

Kan det inte vara så att den som är mid high och ljusare faktiskt är vit på de ställena?! Kan ju vara så att den har mkt vitt. Men jag är ingen expert, bara en tanke?

Spännande att se mer när dom växt liteGlad söta iaf!