Nybadad och mår som en prins!
Min röde prins har precis blivit showbadad och njuter av att fönen tystnat,haha!
Tyvärr tog varmvattnet slut och han blev inte riktigt sköljd men det får gå ändå
hoppas bara det finns tillräckligt ikväll för det ska badas två till…ett minus med att att bo i hus!
Är det några här som ska till Borlänge ?

Lykke til Nina. Prinsen din ser super ut. GI beskjed omhvordan det gikk med han på utstillingen.
Klem fra Hege

Han ser ut som en prins också!
Varför har du dåliga förhoppningar!
Han ser ju jättesnygg ut! Lycka till iallafall!

#6 en söt pojke vem kommer han ifrån? Rött är ju en ljuvlig färg
#7 jag är så kritisk när det gäller min egen uppfödning och han har för rak profil just nu…är ju bara en ljuvlig slyngel än så länge så hans huvud växer väl på sig men…. Sen har han även fläckar på bakbenen som ogillas…det jag gillar med honom är hans supertemperament och hans längder(underbar svanslängd,har en vacker plyme) samt hans ögonfärg sen är han ju RÖD så även om han inte blir ngn stjärna i utställningsringen så är han mammas vackra mysprins iat
Håller tummarna iaf för er alla som ställer i helgen!!
Han kommer ifrån S*gårdös :) e såå nöjd med honom, han har verkligen stabilt psyke & är en helt underbar katt! Han är snart 6 mån & väger ca 6 kg än så länge, men han är absolut inte fet bara stooor :)
Jag funderar på att ställa ut honom, eller rättare sagt jag ska.
Hur får man reda på vart ev utställningar kommer vara & när? hur tar jag lättast reda på det?
Ha det bra allihopa :)
Bifogar en till bild på honom :D
Han är creme bi-color, väldigt ljus än så länge, någon som vet ifall färgen kommer bli starkare ju äldre han blir?
Nina,
Röd, röd, röd…
Honom måste jag få titta lite extra på (ja, som du förstår ska jag till Borlänge, åker om sådär en halvtimme-timme, vi har ju 60 mil så…)
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...