Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett05-utställningssnack
Läst 2544 ggr
Ninasmirakel
0

Resultat ifrån Dalarna...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag var ju där endast lördagen pga bebisar hemma och en stooor klumpig rottisvalp hemma men det gick över förväntanFlört

Det finns fler ifrån norr som det gick bra för…även sydraggisar men de får avslöja sina resultat själva! Stort GRATTIS till de alla iaf!

S*Ninas mirakel Evighetens Elvira fick sitt cert och var upp inför NOM.

Domare Marie Westerlund

S*Ninas mirakel Fred Flygare fick Ex1 och var även han upp inför NOM.

Domare Michael Edström

S*Ninas mirakel Inca-Machu Picchu Ex1,BIV,NOM och två röster i panelenSkrattande han fick väldigt bra lovord av Hannah och hon tyckte att han var "outstanding" det glädjer mig och gör att man känner att man är på rätt väg i avelsarbetet!

Domare Hannah Jensen

Jag är helnöjd med alla 3 bedömningarna och måste ju även säga STORT TACK till Dalälvskatten  då de väntade in oss på morgonen då vi körde fel och kraftigt regn gjorde att vi kom väldigt mkt försent!

Ninasmirakel
0

En bild till av min mittedpojkeKyss som jag var så kritisk emot i tidigare inlägg, tyckte att han hade för mkt färg på hakan….som en del sa…typ går föreSkrattande

Wermdos
0

JätteGrattis Nina :-) Jag gillar honom mycketKyss

Ngt att vara stolt överSkrattande

Evenstars
0

Jättesnygg!! Grattis till fina resultat!

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

GunBertus
0

Stort grattis till alla fina resultat

Kattungar väntas hos GunBertus

Wonderdolls
0

Stor Grattis till fina resultat!!!Kyss

Lottis-Gottis
0

Grattis tiil de bra resultaten

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

ProvinsiaRivers
0

GRATTIS Nina till fina resultat!! Mittedhanen är helsnyggKyss.

Ninasmirakel
0

Tack alla!

Jag ska helt ärligt säga att jag blev nervös när jag såg att jag fick Hannah till Machu men det gick ju så bra! Jag har ju alltid velat ställa kisse inför henne för att då vet man att man får höra vad som är bra och dåligt och ärlig kritik ,men just med min mittedkille så blev jag orolig att han skulle bli helt sågad pga färgen på hakan…

Iaf så är jag mer än nöjdGlad med I-kullen,Nazca blev ju BIS i Polen på sin första utställning så det var en bra kombi. jag gjorde iaf!

Nazca hålls av tjejen till höger …

[Litlamins]
0

Stort grattis! Vilka fina katter. Vi missade er för vi var bara där på söndagen.

SiljeHelen
0

Jeg var i Borlänge jeg også med noen av mine jenter Glad

Lørdagen var lille Soo på 4 måneder (Rag a 03) hos Kristina Rautio. Hun fikk Ex1 i konkurranse, og ble Biv-total og NOM.
Mango (Rag n 03) i klasse 11 fikk Ex1, Biv-total og NOM hos Marie Westerlund.
Crispen (Rag n) klasse 8 ble IP, Biv-k og NOM.

Søndag var Soo hos Maud Olsen Johanssen, fikk Ex1, Biv-total og NOM.
Mango fikk Ex1, Biv-total og NOM hos Aliosha Romero.
Crispen fikk Cagpib (inte nok kastrater for biv) og NOM hos Maud Olsen Johanssen.

Jeg er godt fornøyd! Alle fikk 2-3 stemmer i panelet, og det syns jeg er bra mtp det var 9 kattunger, 9 juniorer og 9 kastrathoer i panelet Flört