OT- saknad...
Tänk att dessa dunbollar kan komma att betyda så otroligt mycket för oss..
Att en katt kan gå rakt in i hjärtat på en.
Min Douglas, min kärlek som nu är 11 månader är min väderfullaste skatt. När jag köpte honom bodde jag med min sambo och jag hade arbete.
Livet tar vändningar man inte alltid är beredd på.
Livet med min sambo fungerade inte och jobbet varade inte så länge.
Så nu står man utan arbete, har fått flytta hem till mor igen, utan min Douglas..
Min mamma är jätte alergisk och kan därför inte ha honom här. Så han har fått stanna hos mitt ex (som tur är jättegärna ha honom där tillsvidare).
Men ack vad saknaden är enorm efter min kisse. Det har bara gått en vecka, men de känns som en evighet!
Det är såå jobbigt att inte kunna träffa honom när jag vill. Jag och mitt ex är vänner och även om han säger att jag får komma och hälsa på när jag vill är det ändå så känsligt fortfarande pga många saker..
Det är inte många som förstår hur jag kan hysa så starka känslor för en katt. "Det är ju inte som en hund direkt" eller "det är ju bara en katt, du får väl ge bort honom" (innan jag beslutade mig för att han fick stanna hos exet).
Men här vet jag att ni förstår (:
Pussa alla era fina dunbollar och krama om dom extra mkt!
En bild på min prins också <3

Åhhh, vad fin.
Jag förstår att du saknar honom. När jag ett tag var utan mina små kissar tittade jag efter dom hela tiden. Det var såååå tomt. Hoppas det löser sig för dig så du får tillbaka din goding snart….

fy vad hemskt, förstår dig verkligen, hoppas det löser sig snart

Hoppas oxå det löser sej för er snart!

Ja de tar opp en stooooor plass i hjertene våre disse dyrene våre. Og som du sier så kan så mye endre seg i våre liv, men våre 4 bente er alltid trofaste følgesvenner som ikke dømmer oss. Så jeg skjønner at du gleder deg til dere skal bo sammen igjen. Og husk. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. :=) Lykke til videre.

Förstår verkligen att saknaden är stooor!! Måste vara jätte jobbigt och tomt!
Hoppas det löser för dig snart och att ni kan få vara tillsammans igen! Styrkekramar till er!
Måste bara peppa lite, se det från den ljusa sidan! Du har iaf en möjlighet att kunna ha honom som din igen, än har du ju inte behövs lämna bort honom helt och han mår ju bra och är älskad fortfarande!
Kramar och håller tummarna att det löser sig snart!
Nej så tråkigt! Jag är inte aktiv här längre men kollade in en sväng och såg ditt inlägg. Vet hur mycket du älskar honom efter alla mail jag fått och bilder, beklagar verkligen din situation :(. Tur ändå att ditt ex kan ha kvar honom. Förhoppningsvis så löser det sig snart, sluta inte kämpa utan försöker hitta ett jobb och en egen lägenhet så kanske ni får bo tillsammans igen du och Douglas!
STORA kramar
Karolina
S*Addiction
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Nej vad tråkigt!!! Du verkar vara så gullig och rar tjej. Hoppas att det löser sig för dig o din underbart söta kisse. Livet är tufft.. fy sjutton. Jag förstår att saknaden måste vara olidlig ibland. Jag är glad att ditt ex verkar vara en schysst lirare. Håller alla fingrar för dig och hoppas du orkar uppdatera här, vad som händer med er.
Stor och varm kram
Karina
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge
Oh jag lider med dig! Fy så hemskt att tvingas vara utan sin ögonsten. Skickar dig styrkekramar i massor och hoppas på att det löser sig på ett bättre sätt snart!

Vad gulliga ni är!! En fröjd och se alla fina kommentarer! <3
Jag fick träffa min prins i måndags en sväng och det var underbart! Tänk vilken tur att man har världens bästa kisse! ;)
Men jag kämpar på, söker jobb konstant och håller utkik efter lägenheter, men lätt är de inte!
Men guuuud så jag längtar till jag får tillbaka min tuss igen!
Och Karolina, du vet hur många ggr jag tackat dig för att jag fick köpa min douglas av dig! Det var kärlek från första stund vill jag lova! De bästa jag någonsin gjort var att köpa honom! :)
Så nu är det bara att hålla tummarna så de går snabbt med jobb och lägenhet!!
Tack för ert stöd!!
Stor kram till er alla!!