Pawpeds och bilder
På anledning av missnöjda ägare/uppfödare/tidigare ägare till Ragdolls så kommer jag att stänga ned sidan med bilder på ragdolls som ligger med i databasen. Kvar blir endast skogkatterna.
Ni som har länkat till bilderna eller sidan www.stamtavlor.net, var snäll och ta bort länken! Om ni inte vill länka till vackra skogisar förstås
Lidande blir de som UPPSKATTAR sidan!
Ragdolldatabasen är oförändrad, enda skillnaden är att det inte kommer att finnas några bilder på katterna.

Det var tråkigt. Jag tycker det är trevligt att hitta bilder i stamtavlan bakåt i tiden. Det var därför jag oxå la in en bild på Belino:-)
Tråkigt
Jag har själv inte sänt in någon bild, men tyckte det var trevligt att hitta bilder på "förfäder".
Tråkigt! 
Åh nej -. det är ju så kul att se släktingar till katterna i stamtavlan!! Har också skickat in massa kort… 
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Vad trist…
Jag som var på väg att skicka in…
---------------------------------------------------------
Marie / S*Asterion's
Har nya planer! 

tänk att all denna cirkus startade för jag skrev om nägot helt annat, helt otroligt!!
jag skrev ju att den sidan förmodligen var knuten till pawpeds och att det var därför mina katter låg där men jag skrev också samtidigt att det var inte den sidan jag menade utan en dansk sida som jag inte kan hitta nu…
ja jisses säger jag bara, inga mer kommentarer..
Kattungar väntas hos GunBertus
Hoppas detta reder upp sig nu då så vi kan få ha kvar bilder på pawpeds… missförstånd sker så lätt..
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se