Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 10-transport-samåkning
Läst 3125 ggr
[Maile]
0

Transporthjälp Stockholmsområdet - Göteborg

Jag har en liten brun bicolor hona som behöver komma hem till mig här i Göteborg runt den 28:e oktober.

Uppfödaren är Angelic Dolls och bor i Tullinge. Således undrar jag om någon snäll själ möjligtvis ska åka denna sträcka (Stockholm-Göteborg med omnejd) och har möjlighet att ta med en underbar kattunge? Glad

[Maile]
0

Ingen som åker själv/känner någon etc.? Obestämd Endast del av sträckan skulle hjälpa

David
0

Nästa helg, 17 oktober vet jag att det är några som åker ifrån Södertälje åtminstone ner till Borås, men det är ju några veckor för tidigt för din kisse.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

[Maile]
0

#2 Lite för tidigt, synd! Tack för visat intresse dock!

Någon annan?

Chorotegas
0

Hej!

Jag och en annan uppfödare ska åka till Stockholm den 8 november och hämta hem en ny hane, så vi kan ta med oss din hona ner till Göteborg om du vill. Ring mig på tel: 031-416613, så kan du få mera information om tågtider o. dyl.

Ulla Ekdahl/ S*Chorotegas

[Maile]
0

#4 Tack så mycket för erbjudandet! Jag hör kanske av mig såvida ingen annan ska åka sträckan närmre den 28:e.

huldabella
0

#5 Det Ulla erbjuder dig är ju bara en vecka senare än ditt datum, det är väl i det närmaste optimalt? Annars kanske du skulle åka själv och hämta din kisse?

-----------------------------------------------

www.hallonglantans.se

Vi har kattungar!

-----------------------------------------------