Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett04-uppfödning-och-genetik
Läst 2734 ggr
GunBertus
0

Ragdoll i Sverige

Vet inte om ni är benägna att hålla med mig men har vi inte fantastiskt vackra ragdoll i Sverige nu?

En annan har suttit och surfat runt på utländska sidor i åratal och visst, en och annan katt har ju köpts in ocksåFlörtmen nu tittar jag nästan aldrig på utländska sidor mer.

Vi har ju mycket snyggare i Sverige!! Vi har hakorna,ögonfärgen,öronsättningen- ja hela typen.

det är ju bara att titta på inläggen här i fokus, den ena kullen är ju snyggare än den andra, eller hur?

Så varför betala så hutlöst mycket mer när stjärnorna finns här..

Hatten av för alla otroliga uppfödare, jag tycker vi har gjort ett kanonbra avelsarbeteGlad

Kattungar väntas hos GunBertus

Marrics
0

Jag håller med dig Ulla. Törs knappt titta på kattunge bilder längre:-) Alla är jätte fina

huldabella
0

Ja, det är vad jag tycker också! Kyss Jag njuter mer nu av svenska och norska katterna än av de utländska! Skrattande

-----------------------------------------------

www.hallonglantans.se

Vi har kattungar!

-----------------------------------------------

FunHouse
0

Håller helt med dig och det är jätteroligt!!!

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

LeS-
0

håller faktiskt med dig ulla! Har suttit nu och tittat på många uppfödare här runt om i ungern..utanför och i landet men INGEN har så fina katter som det finns i sverige! Det sjuka är jag tänkte precis på det när jag loggade in här på ragdoll i fokus!

ProvinsiaRivers
0

Helt sant!! Jag surfar aldrig på utländska sidor förutom ja,Finland,Norge och Danmark då…Men jag surfar bara…inte tänkt hämta nåt. Helt nöjd med vad som finns "hemma" just nu.

raggorgeous
0

ja det är verkligen jättekul att se!! :) Hatten av för alla oss uppfödare!! Glad

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Dreamdolls
0

Kan inte annat än hålla med erGlad Har suttit i timtal och surfat runt på olika utländska uppfödares hemsidor men hamnar i slutändan alltid tillbaka i Sverige och Norge igenKyss

Vi väntar kattungar :)

Hemsida:S*Dream Dolls

Helona
0

Instämmer! Hatten av för er alla, som tålmodigt har avlat fram så snygga raggisar! Som har orkat stå emot både skitprat och avundssjuka dessutom….

En extra eloge till Ulla, som har fått flera av oss, att gilla de icke traditionella färgerna Flört

[Litlamins]
0

Saknar "gilla"-knapp här ibland…

Håller med alla ovanstående, det finns jättefina ragdolls här!

Själv har jag bara en, och en det är ingen det… eller vad säger man, Närå, men vi håller ögonen öppna efter ännu en docka " med extra allt"…

Evenstars
0

Håller också med Ulla och ni andra! Superbra jobbat av oss i Sverige och andra närliggande länder!

Vi ska också komma ihåg att tålmodigt upprätthålla det goda arbetet! Det gör vi genom gott samarbete! Glad

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

emimollie
0

Håller helt klart med föregående! Grattis och stor respekt till er alla duktiga vi har i Sverige och här omkring som lyckas få fram så underbara och vackra katter!

Man blir ju helt bebissjuk varje dag när det dyker upp bilder på den fina kullen efter den andraKyss

Krickelin
0

Håller med er all till fulloGlad varför gå över ån efter vatten!
Jag har importerat en del katter genom åren och det är inte många som jag varit helt nöjd med, men genom att förvalta det vi har nu så blir det bara bättre och bättreGlad