Mina F-ina kattungar
Ännu en gång är jag så superlycklig för en lyckad kombination… Mina röda killar är så bratypade, de kan ju vara lite svåra så jag är så glad för att de blivit så fina. Likaså min lilla tjeja, Florence… Kort i nosen och starki kinderna. Visserligen är de bara fyra veckor så det kan nog hända mycket men än så länge är jag så stolt för jag tycker de är så fiiina… Eller?
Först ut, Ferdinand.Röd colourpoint <3

Ferrari, röd mitted, så underbart gosig redan nu…

Ljuvliga Florence, större än sina bröder och så enormt charmig. Hon är så enormt nyfiken och social… Å sååå gosig… Tror aldrig jag haft en sådan sötsnutta förut… Brunsköldpadda colourpoint <3 <3 <3

Till sist Figaro som inte kommer bli någon operatenor dessvärre… Han jamar helt ljudllöst när han får ögonkontakt, riktar all uppmärksamhet till dig och öppnar munnen… Å så gosig även han, den söta lilla bläsen minskar knappast hans mysfaktor… <3
Grattis till så vackra bebisar!!
Försökte komma in på din hemsida för att kika på dom men jag kommer inte fram! Kanske nåt fel på länken?

Jaaaa, det e de juh, det ska jag genast ändra… Har ju bytt adress… *klantiga mig*
Nu kom jag in! Florence är ätbar! väldigt go! Jag ser inte att hon är padda :D
Skitfina
! och hade du bott närmare så hade jag nappat Florence…

vad glad jag blir när jag ser fina röda
Kattungar väntas hos GunBertus
Superfina bebisar du har!!!!!!!!! Mums!!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Underbara! 

Å så gulliga ni är! Tack för era snälla kommentarer!! Ja, jag är så himla glad för att just de röda är så "starka" i sin typ…
Maria, de är underbara!!!! 

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

Underbara