Och VARFÖR har ni lagt den i Örebro för? (okej, kanske för att föredragshållaren bor där, MEN… *L*)
Örebro saknar ju totalt vettiga kommunikationsmöjligheter ifrån Norrland. Sådant här intressant får ni hålla nära en stor flygplats tack! 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Hahahhaa
och jag blev så glad att det äntligen hålls en pälsvårdskurs i närheten av mig.
Jag hittade den på nerks sida efter att jag hade sett annonsen om Pälsvårdskursen i Ö-vik som "Heros" lagt ut här på forumet… Jag satt här och undrade om det aldrig skulle komma en i närheten av mig och så bara dök den upp när jag gick in på nerk.se

#3. Kan absolut råda dig att gå på den. Jag hade utan tvekan flygit ner om den legat i närheten av ex. Arlanda eller Bromma :)
// David
# 4 Vi får bjuda hit Örebroaren helt enkelt! 
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
#5. Ja, jag tycker det låter som en bra idé. Eller en liten kurs i Göteborg i samband med, ja, nästa år… då är vi ju en hel drös där nere, och hon kan rikta in sig på just ragdoll. 
// David

David
SRC har bokat en pälsvårdskurs med Eva Porat under 2011 men datum återkommer vi med, det vi hade blev inställt.
//Åsa

Det blir ju strålande 
#7. Men det är ju toppen!!
(det var en fågel som viskat det i mitt öra, men jag var inte helt säker på det).
Vad tror du om att ha det i anslutning i Göteborg, där är ju en massa ragdoll-människor samlade redan…?!
// David

Tycker det låter kanon att ha det i Göteborg