Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett08-aktiviteter
Läst 3010 ggr
miher33
0

TIPS! - Pälsvårdskurs i Örebro

Vill bara tipsa att det kommer köras en pälsvårdskurs i Örebro den 3/11. Glad

Se länken för mer info…

Pälsvårdskurs i Örebro

Denna kommentar har tagits bort.
David
0

Och VARFÖR har ni lagt den i Örebro för? (okej, kanske för att föredragshållaren bor där, MEN… *L*)

Örebro saknar ju totalt vettiga kommunikationsmöjligheter ifrån Norrland. Sådant här intressant får ni hålla nära en stor flygplats tack! Flört

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

miher33
0

Hahahhaa Flört  och jag blev så glad att det äntligen hålls en pälsvårdskurs i närheten av mig.

Jag hittade den på nerks sida efter att jag hade sett annonsen om Pälsvårdskursen i Ö-vik som "Heros" lagt ut här på forumet… Jag satt här och undrade om det aldrig skulle komma en i närheten av mig och så bara dök den upp när jag gick in på nerk.seGlad Flört

David
0

#3. Kan absolut råda dig att gå på den. Jag hade utan tvekan flygit ner om den legat i närheten av ex. Arlanda eller Bromma :)

// David

Evenstars
0

# 4 Vi får bjuda hit Örebroaren helt enkelt! Flört

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

David
0

#5. Ja, jag tycker det låter som en bra idé. Eller en liten kurs i Göteborg i samband med, ja, nästa år… då är vi ju en hel drös där nere, och hon kan rikta in sig på just ragdoll. Glad

// David

Heros
0

David

SRC har bokat en pälsvårdskurs med Eva Porat under 2011 men datum återkommer vi med, det vi hade blev inställt.

//Åsa

miher33
0

Det blir ju strålande Flört

David
0

#7. Men det är ju toppen!! Glad Glad  (det var en fågel som viskat det i mitt öra, men jag var inte helt säker på det).

Vad tror du om att ha det i anslutning i Göteborg, där är ju en massa ragdoll-människor samlade redan…?!

// David

emimollie
0

Tycker det låter kanon att ha det i Göteborg Flört