Välkommen på föreläsning i Umeå!
Vi är glada att kunna bjuda in till en spännande föreläsning med kattbeteendevetaren Susanne Hellman Holmström och temat "Varför gör katten så?" - En föreläsning om kattens tankar och beteenden.
Den 6 november kl 17.30 - ca 20.00 på Scandic Plaza, Storgatan 40, Umeå.
GRATIS INTRÄDE FÖR MEDLEMMAR I SRC.
Vi bjuder på fika med kaffe/te/mineralvatten samt smörgås, och en överraskning till alla deltagare.
Obligatorisk föranmälan till david@tuppreklam.se och först till kvarn gäller!!
Varmt välkomna!!
(åker du långt ifrån och behöver sova över så går det att sova på samma hotell som föreläsningen - kontakta mig för en rabattkod så blir hotellrummet lite billigare)
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Det blir jättetrevligt! :D
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
"putt"
Vilka har nu anmält sig?!
S*Evenstar's
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Christina

#2 jag har anmält mig :-) kanske vi hinner träffas lite innan föreläsningen som vi pratade om :-)

hoppas på att jag anmält mig, dock inte vai daviid utan annan organisation eftersom jag ännu inte är med i SRC
Även ni som inte är medlemmar i SRC är självklart välkomna till den här föreläsningen.
Det spelar ingen roll om ni anmäler er till Arken Zoo eller till mig, vi samkör listorna innan föreläsningen 
Det är dock SRC som är huvudarrangör med Arken Zoo som "inbjuden partner" i det hela :).
// David
# 5 Japp så är det! 
Gör en resa från söder och kom och hälsa på oss i Umeå vettja! 
S*Evenstar's
Christina
Lyfter upp den här så att ingen missar denna chans till en trevlig kväll i kattens tecken här i Umeå!!
// David
Puttar upp denna igen, nästa lördag smäller det, så missa inte den här chansen, det är inte så ofta som det är gratis entré till hennes föreläsningar, detta tack vare bland annat Scandinavian Ragdoll Club.
Överraskningar väntar också… och så fika och trevligt umgänge med andra Ragdoll- och kattintresserade!
Varmt välkomna!!!
(men kom ihåg att anmäl er till mig på david@tuppreklam.se så vi har lite koll på hur många som kommer).
// David
Om det är någon som missat det här, och vill komma och lyssna finns det några platser kvar (inte många, men ändå några).
Maila mig i så fall rätt omgående så bokar jag upp plats/er till dig!
// David