Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett05-utställningssnack
Läst 2892 ggr
noers
0

göteborgs utställningen i helgen

någon som hört hur det går?

Denna kommentar har tagits bort.
mirruettes
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har inte full koll, men hörde att Kasernas Tova, Frändetassens Exidos och Harmony Blue Eye Heidee blev BIS på lördagen. Stort grattis till dem! Asterions kull blev också Bis! Grattis!

Söndagen har jag inte riktigt koll på. Nominerade vart FiasolsElsa, Pax Diella, Yamanis Ivan, Gunbertus Avalanche, NaorahDolls Manboy, samt Frändetassens Felix. Har jag glömt någon? Diella blev Bis avelshona.

Var där och minglade. Kan inte låta bli att skicka med bild på Frändetassens Felix som jag tog på utställningen. Han är ju barnbarn till min Arnee! Visst är han fin! Hoppas att du inte tar illa upp Maria att jag lägger ut honom? En sådan fin kille måste ju få skina lite! Han fick två röster i panelen.

Mariamores
0

Nä-e Tarja, tar absolut inte illa upp, tvärtom, känner mig otroligt hedrad och fortfarande lite vimsig av kärlek till alla underbara utställarvänner och till Susann och till Felix och till ALLT!!! Å så e man ju så trött efter att ha "gjort sitt" för egna klubben… TACK är på sin plats som jag ser det… Å bilderna du tog på Flixen blev underbara!!

Vi har kattungar!

Min hemsida