Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett06-konstruktiv-kritik
Läst 3477 ggr
Ozzie-mitted
0

Min första ragdoll

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är ny medlem, inte uppfödare och vet inte om jag kommer att ställa ut någon gång, men det vore kul med lite ärligt "tyckande om min raggiskille.

Han är 8 månader och jag är så glad att han bor hos oss!

Hälsningar Ozzies matte

ps. jag sätter in några fler bilder också

Ozzie-mitted
0

En bild till!

Raggedydoll
0

Välkommen hit :) Vilken snygging du har! :) Tycker han ser otroligt bra typad ut för att vara 8 månader :) Och vilka ögon :)

S*Raggedy Doll
- Vi har kattungar :)

www.RaggedyDoll.se

Ozzie-mitted
0

och ännu en!

Ozzie-mitted
0

en till!

Ozzie-mitted
0

Åh, tack Raggedydo! Vad glad jag blir Glad Jag tycker själv att han är otroligt snygg, kul att höra vad ni andra tycker. För en som är "grön", vad menas med "typad"?

/Ozzies matte

Raggedydoll
0

Att han lever upp till rasstandarden :) Det enda jag kan se på rak arm som man skulle vilja önska var mer bredd mellan öronen :P Men han är 8 månader och har inte breddat på sig än :)

S*Raggedy Doll
- Vi har kattungar :)

www.RaggedyDoll.se

emimollie
0

Åh viken going <3 Tycker med han ser riktigt fin ut! Blir nog en riktig snygging av honomFlört

Grattis till ragdoll och välkommen hit förresten Glad

P.S. Älskar bläsenKyss

Ozzie-mitted
0

Tack! Glad

Christelle
0

Åh så vacker han är! En riktig snygging! Vilken uppfödning kommer han ifrån? Ska du inte prova att ställa ut honom Skrattande?

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Ozzie-mitted
0

Tack snälla för vackra ord om min Ozzie.

Jag har köpt honom av Maria Krés uppfödare på Marag´s katteri. Hans namn är egentligen "Marag´s cry like a baby".

Jag har aldrig varit på en kattuställning och vet inte riktigt om det är något för mig, men är lite nyfiken. Du får jättegärna berätta om hur en sådan går till om du vill! Glad

miher33
0

Vad snygg han är och vilken fin bläs. Den lyfte verkligen ansiktet KyssGlad