Kan en katt sakna?
Jag har aldrig varit utan Dolly såhär länge. Jag har varit inlagd på sjukhus nu i 3,5 månad. Hon bor hos min mormor sålänge. Jag får inte gå ut själv så kan inte träffa henne så ofta och det gör ONT i mig.
folk tkr jag är konstig när jag gråter för jag saknar henne så himla mycket och vill vara med henne. Jag är så van att ha henne kurrande på mig, hennes rop och all hennes närhet.
Kan hon glömma mig? sakna mig? Jag känner som att jag sviker henne och jag får panik över att jag missar så mkt av hennes "uppväxt"
Jag vet faktiskt inte, men jag tror inte riktigt katter känner som vi. Men däremot känner dom nog att allt inte är som vanligt och det är väl på sätt och vis en längtan.
Jag tror hon kommer ihåg dig och din röst när du kan vara med henne igen. Du ska inte känna att du sviker henne. Hon har det säkert bra hos din mormor.
Hoppas du snart blir bättre och känner dig stark och kan återförenas med din goa katt.
Hon kanske kan hjälpa dig att läka, för katter brukar vara läkande och lungnande för själen <3.
Lycka till//AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt