Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 2513 ggr
Askrike
0

lika barn leka bäst

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Under hösten har vi haft både människobebis och kattbebisar hemma. Fantastiskt att se hur kattungarna trots min dotters minst sagt omilda behandling hela tiden har velat vara nära henne och busa. Känns som att de små varelserna på något underligt sätt talar samma språk hi hi. Kolla in denna lilla film på min dotter Peggy och lille Super Mario.

christine58
0

Dom är verkligen jättesöta tillsammans

Välkommen in på min hemsida www.lavendelkatten.se

Troika
0

Ja de er søte sammen, men jeg håper samtidig at du snakker litt til din datter om at sånn skal man ikke gjøre med dyr. Jeg mener det er viktig sånn at hun ikke tror at det er greit å ta sånn hardt tak i kattene. Jeg ser hun er liten men viktig å ta dette med en gang. Jeg sitter også og er litt redd for at til slutt så får katten nok og "angriper" dattenren din når den får nok.

Dette er ikke kritikk, men jeg fikk alikevel kaffen litt i halsen av film snutten.

Askrike
0

Självklart måste man hålla koll på sina barn så de inte är elaka mot djuren. Det är jätteviktigt att de får lära sig vad som gäller. Nu är min yngsta dotter bara sju månader och det är inga vidare krafter hon har, så jag kan garantera att kattungarna inte fått ta del av några hårdare tag än de som de fått av sina kullsyskon eller sin mor. Det som jag tycker har varit fantastiskt att se är att kattungarna dragits till henne och velat vara nära. För så har det verkligen varit. De har tyckt att hennes viftande har varit en väldigt kul lek, ofta är det de som har hängt i hennes armar och ben och det fantastiskt fint utan att skada henne. Och när de har tröttnat har de bara gått undan, och hon har varit för liten för att kunna krypa efter. Så inga kattungar eller bebisar har kommit till skada.