Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett03-hälsa-beteende-och-skötsel
Läst 4812 ggr
Svidjas
0

Veterinär i Västerås

Nå, nu när man ska flytta ner…

Har ni nått bra tips på en veterinär i eller i närheten av Västerås? Var ultraljudar man? Var chippar/besiktar och vaccinerar man? osv…

http://www.svidjas.se

David
0

Du har regionsjukhus i Strömsholm, där finns alla resurser du kan tänka dig. I koncernen finns också en klinik i Västerås för mindre grejer som vaccinationer, chip, enklare sjukdomar osv. Googla på regiondjursjukhuset Strömsholm hittar du hemsidan och kan välja de olika klinikerna.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Raggedydoll
0

Tänkte säga att strömsholm ligger långt bort men kom på att det är ganska nära. Men det bode finnas någon i västerås som kan?

S*Raggedy Doll
- Vi har kattungar :)

www.RaggedyDoll.se

[Litlamins]
0

Jag tycker att Djurdoktorn i Västerås är bra. Gillar deras Sofia Hanås, vet många som åker dit för att scanna. Bra priser sist jag jämförde.

Annars har du ju Strömsholms filial, Djurkliniken Västerås, där har man 25% rabatt på ALLT om man visar Stamnamnsbevis. Likaså gäller på Strömsholm.

Jag kommer välja att scanna hos Djurdoktorn flera gånger.

Nilsfors åker ju runt i olika städer, han är bla i Sala varje vecka, typ 3,4 mil fr västerås…

Välkommen till trakten! Hoppas vi ses i nåt kattsammanhang framöver!

Svidjas
0

#3 jo jag funderar på att åka på västerås kattklubbs utställning i april

http://www.svidjas.se

[Litlamins]
0

#4 Jag med!

LaSadie
0

Instämmer med #3. Djurdoktorn är den bästa i Västerås. Visst får man rabatt på Djurkliniken, men där är det alltid så stressigt, massa hundar för det mesta i väntrummet och de tar tid på sig innan man får träffa någon (fick vänta minst 45 min på att får kattungarna chippade, vaccinerade och besiktade). Efter den händelsen har jag alltid gått till Djurdoktorn, mycket lugnare och de är väldigt trevliga och effektiva. HCM scanningen görs av Sofia Hanås som är väldigt lugn och har bra hand med katterna :) Är liiite dyrare, och man får inte gratis ombesiktning av kattungar men det gör inte så mycket för mig då helhetsintrycket gör att jag väljer dom.