Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett12-om-forumet
Läst 5033 ggr
Yataz
0

Sajtvärden ej aktiv

Hej alla medlemmar!

Jag är inte så aktiv här inne nu. Min son har blivit allvarligt sjuk i leukemi. Den som vill kan läsa mer här.

Jag kommer titta in då och då när tid och ork finns. Därför kan svar på meddelande osv dröja. Vill ni ha snabbt svar så hänvisar jag att kontakta någon av mina Medarbetare för sajten.

Kram, er sajtvärd

Yataz

miher33
0

Nej men fy vad hemskt. Lägg nu all din kraft och energi på sonen. Styrkekramar till dig och din familj…

Askrike
0

Åh, vi håller alla tumar och tassar vi har här hemma för att allt ska gå bra för er.

Kram Silla

Bevingad
0

Svårt att finna ord, men ville också bara säga att jag tänker på er och hoppas att allt ska gå bra. Många styrkekramar från oss!

RagAmadeus
0

Uff så trist. Varme tanker.

raqgacoon
0

Så tråkigt att höra , men försök att tänka positivt för läkarna är duktiga i dag.

Varma kramar .<3

Karmatarerskanise
0

Usch! Här hålls allt som kan hållas!

Christelle
0

Tänker på er Martina! Hoppas ni får en god jul trots allt! Massor av kramar och lyckönskningar från mig!

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

raggorgeous
0

Skickar varma tankar till dig och din familj, extra många styrkekramar till din son!!!  Kyss

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Anamiacats
0

Usch era stackare!!! Massor med kramar till er o hopp om att han blir bättre snart!! Önskar er ett Gott Nytt År!!

Vem kontaktar man nu vid frågor ang sajten?? Jag är ny o har skickat ett mail till dig. Det får du gärna sända vidare till den det kan beröra eller svara mig här om vart jag ska skicka det.  Lägg all din kraft på sonen o familjen!! Många kramar!!

SE*Anamiacat´s La Perm-uppfödning

Den underbara, snälla, lockiga, otroliga kattrasen

SE*Anamiacat´s

http://anamiacats.weebly.com

David
0

#9. Du kan kontakta mig så ska vi se om jag kan hjälpa dig.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Evenstars
0

# 9 Eller mig! Glad

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------