Min första ragdoll : )
Den 31:a hämtar jag min första ragdolltjej. Det är en kastrat på dryga året som uppfödaren tagit ur avel för att hon hade för ljusa ögon och var för liten. Hon var här igår och hälsade på, inte ett dugg blyg utan susade ur transportboxen och undersökte precis varje hörn av lägenheten! Sen fick jag allt en kattpuss på handen också. Jag läntar så tills jag får hem henne. : )
Jag tror jag har skaffat allt, klösbräda/klätterträd, en kattlåda+sand, skyffel, koppel, matskålar+mat, klosax, borste, filtar, öronrengöring.. Badar man enbart katten om den ska ställas ut? Annars kanske kattshampoo vore något. : o
Skickar med en bild på henne, finaste Mimmi.. : )
Vad söt hon är! Själv ska jag iväg imorgon och titta på min första ragdoll-kattunge :) Än är ju inget bestämt men det skulle vara ytterst förvånande om det inte blir lilla Marie Antoinette. Ser också jättemycket fram emot det, hon är bara 4 v så det blir första gången jag ser henne i verkligheten och inte bara på bild.
Hoppas att allt går bra för dig och din nya stjärna!!

Åh vad spännande! Har du någon bild på lillen? : ) Dem är ju så underbart söta när dem är så små..!
Detsamma! Ska uppdatera med lite bilder när hon kommit hit… : )
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Grattis till din jättefina Ragdollflicka 
SE*Anamiacat´s La Perm-uppfödning
Den underbara, snälla, lockiga, otroliga kattrasen
SE*Anamiacat´s
http://anamiacats.weebly.com
#5 Vilken nallebjörn! ^^

Åh vilka sötnosar!! : D