Äntligen Parning :D
Efter många månader av väntan på löp kom det äntligen. S*Sollefteåkatten René "jasmine" löper :) Efter lite Nutri-cal (?) och lite hills i/d har hon gått upp i vikt igen och blrjade löpa igår. Idag släppte jag ihop henne och S*Katrinelund's Sioux och direkt parade han henne :) Känns kanon :) Nu är det bara att låta de gå ihop och vänta…
Läckert!
Vad månde det bliva?
Lycka till!
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !
Hanar: Bruna och ev blå
Honor: Brunsköldpadd och ev blåsköldpadd
Mitted och Colorpoint teckning med 50% tabby :)
vilka ögon,,,,,
Lycka till,,,,
tack :D Ja Jasmine har gudomliga ögon :)
Verkligen vackra ögon!! Så spännande Hoppas att parningen tar 
SE*Anamiacat´s La Perm-uppfödning
Den underbara, snälla, lockiga, otroliga kattrasen
SE*Anamiacat´s
http://anamiacats.weebly.com
tack :D
Grattios och lycka till
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 

Nämen gud vad glad jag blev då jag hittade det här inlägget!!!
Sioux växte nämligen upp hos mig…jag har varit fodervärd till Cecile som är hans mamma.
Men nu är hon i min ägo och jag är inte längre fodervärd till Leni som har Katrinelunds.
Vad roligt att han verkar må bra och att han har ett trevligt temperament (som jag har förstått av din hemsida) det är ju det jag kan ha bidragit lite till iallafall;)
Jätteroligt…verkligen:D
Maria/
Nej men gud vad kul :D
Han har redan en super fin avkomma som flyttade idag :)
Hur är Cecile? Fick ju aldrig träffa damen. Måste säga att jag är SÅ imponerad av Sioux! Han är ju helt underbar! han kommer aldrig lämna min sida :D Han är en riktig mammagris <3 Han är så cool och finner sig i det mesta :) Men han har humör när han vill ;) Du har gjort ett fantastiskt jobb med han :D Ska ställa han i sundsvall den 22-23 Januari :) vill gärna träffa dig och höra mer om det är möjligt?

Vad kul att höra…det gör mig jätteglad :D
Cecile är en cool dam, hon är fortfarande fertil så jag ska ta en kull vad det lider…väntar på en hane som inte är könsmogen än. Hon är ingen gosekatt men är det inte så då dom är fertila, dom brukar ju bli mer gosig och social då man kastrerar. Hon har en speciell egenhet…alltid då man går in på toaletten så ska hon med in, då hoppar hon upp på handfatet och vill dricka vatten ur kranen :)
Jättekul att du ska ställa honom här i S-vall, hoppas det går bra. jag kan tyvärr inte medverka på utställningen eftersom jag jobbar. Men jag ska gå på middagen som är på lördagkväll.
Ha de gott! Maria/
Åh, du får lägga ut bilder på bebisarna när dom kommer! ;)
Otroligt fina ögon på Jasmine!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#11. Svaret har dröjt lite :P Måste säga att Sioux tog hem 2 cert i sundsvall :D om 10 dagar ska han ställas i stockholm och hoppas på cert nr 3 ;)
#12 tack ;) De kommer ut på min hemsida