Färg?
Vad spännande! Bara en vecka kvar! 
Det är lite svårt att se på fotot, men jag gissar också på blå. Om hon är bicolour är hon feltecknad, men väldigt charmig med sin nosfläck såklart.
Var kommer hon ifrån?
Lycka till med lilla dockan! 
---------------------------------------------------------
Marie / S*Asterion's
Har nya planer! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är hon ras-ren/reggad?
Det ser ut att vara några saker på henne om inte är typiskt för en ragdoll och uppfödaren kan se ganska tidigt vad det är för färg och teckning så det borde inte vara ett frågetecken vid den åldern.
Det kan ju vara bilden/ljuset som luras ockå… men dubbelkolla för säkerhets skull att uppfödaren är diplomerad minst en gång och att det ingår en stamtavla i köpet. :) Inte allra minst för att vara säker på att du inte köper en "söt" kattunge med ärftliga sjukdomar för ett alldeles för högt huskattspris.
Lycka till!

Nej hon är faktiskt bara 75 % ragdoll men fick de flesta ragdoll-generna. Min kompis som fött upp så hon är bara till sällskap :) de resterande 25 % är faktiskt perser!
Vad är det som är fel om hon är bicolour? lite nyfiken, har inte hunnit läsa på så jätetmycket om färgerna. Men fötterna och så kommer bli mörka iaf, ögonen ser lite ljusare ut än vad dom igentligen är
En bicolour ska ha ett vitt upp-och-ner-vänt V i ansiktet. Dvs, den skulle inte haft någon färg på nosen.

colourpoint är det jag menade, ursäkta mig!
Hon är inte colourpoint heller eftersom hon har vita ben. En colourpoint har färgade ben.
Så om man nu ska sätta en ragdoll-teckning på henne så är hon antingen en feltecknad mitted eller en feltecknad bicolour.
Bicolour har ju vita ben, men också ett vitt V i ansiktet.
Mitted har färg i ansiktet (kan ha vit bläs) men har färgade ben och vita tassar.
Colourpoint har färg överallt utom på själva kroppen.
Men eftersom denna katt har inblandat andra raser så är det ju inte så konstigt att teckningen inte stämmer helt 100% med en helt renrasig ragdoll.
Men samtidigt spelar det ju kanske ingen roll vilken teckning hon har egentligen. Hon är ju lika söt oavsett 

syns kanske inte på bilden men tassarna är mörkare dom med :)
som tur är ska hon bara vara till sällskap men roligt att veta lite ändå. Hon är ruskigt mysig så jag är jättenöjd med henne måste jag säga!