FamiljeLycka!
Igår morse, söndag 12/6, fick Tuva äntligen sina små. Hela sex stycken goingar blev det! Underbart med en syskonskara denna gången då det bara blev "lilla" Alice senast…
Hela familjen mår bra och det knattrar så sött i bolådan! Alla ha gått upp fint under natten. Födelsevikterna var 95g, 90g, 110g, 113g, 113g samt 96g. Vägde nyss och nu visar vågen 107g, 113g, 123g, 124g, 132g, 105g.
Nu får Tuva massa god mat som hon äter med fin aptit så nu hoppas jag det håller gott flöde i mjölkbaren!
Är inte helt hundra på könen men det ser ut att vara tre av varje kön, möjligen fyra honor…
Namnen väntar vi lite med men vi har våra funderingar på vad det ska bli för tema
avslöjas snart 
Jag kommer uppdatera med bilder mm på hemsidan. Dock byter jag snart adress så om den nuvarande inte fungerar så är den nya www.hotbeds.se
…Nu ska jag tillbaka med näsan i boet och pussa lite på min goaste, duktiga prinsessan, mamma Tuva 
Grattis till bebisarna! 
SE*Wandullan´s
Hemsida: http://wandullan.com
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Grattis till bebisarna! :D
Grattis till alla sex bebisarna
Jag ser fram emot att få följa dem som jag gjorde med Alice….
Nospussa mamma Tuva och alla sex bebbarna från oss
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 

Tack!
Ja Lotta här ska det pussas 
Puss tillbaka!
Grattis till bebisarna måste vara mysigt med småttingar i huset
SE*Hemlängtans
http://hemlangtans.se/
Grattis till sexlingarna!
Härligt att läsa om småttingarna. Är det Attila som är den stolte fadern? Han är en riktig snygging.
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !
Grattis till de små kissemissarna!!
// LD
Grattis till småttingarna :)
Hemsida www.amadeusdolls.se

Tack alla!
Här kommer ett litet smakprov från bolådan…ett par dagar på bilden.
Nu är de dryga veckan och nästan alla ögonen är öppna. Så söta och får sina egna små personligheter mer och mer! Nu är jag så gott som säker på att det är 2honor och 4hanar. Tänkte lägga upp ett inlägg med bilder så snart jag fått tummen ur att lägga över bilderna från kameran ;)
Ja Lena! Det är Attila som är stolt fader även denna gången =) Visst är han, en riktig goding och gosegris!
# 9 Men gud så charmigt! Man ville nästan själv lägga sig ner med dem och mysa <3
Önskar du bodde närmare så jag kunde komma och pussa på dom lite:) Så härligt att hela familjen mår bra. Lilla gulliga Tuva är ju en sån snäll och go katt och dessutom en sån duktig mamma.
Pappa Attila bugar och bockar för allt beröm <3
Kram AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

#9 Viss vill man…nästan så att jag trycker ner mig i lådan varje gång man är där och kikar
Nu kikar dom tillbaka med, så sött!
Ja AC det önskar jag med! Hade ju vart ur trevligt
Jag hade inte tackat nej till att komma och pussa på dina godingar heller! Men du får gärna komma ner om ni har tid nån dag såklart!
Jag Tuva är en kanon mamma och en väldigt mjuk liten skrutta, nu känns hon såå liten när stoora magen är borta! Pussa lite på pappisen från oss alla här! <3
Kram
Söta kissar! :-)
Nelsons fotodagbok ^^