Coctailkullen
Jag har varit väldigt dålig på att lägga upp bilder på de små vi har här hemma. Hytter lite med näven åt vårt långsamma internet!!
Föräldrarna är
Far: S*FunHouse's Attila@Kisses 4 U
Mor:S*Rödjebackens Urisso by Paw
Här kommer iaf lite blandade bilder på gullungarna…
Först ut SE*HotBed's one Doo-Berry 4U
10veckor 3dagar på bilden tror jag..Hade varit roligt om han fick flytta till någon med intresse för utställning, färgen på rätt ställe hela han! Inte en fläck och jämna vita ben
Super go mysig liten nalle!

Sen kommer lill loppan i kullen SE*HotBed's one Milli Vanilli 4U som är en blå bicolour hona, a 03, med mkt vitt! Lite söta fläckar på ryggen och ett super snyggt V. Även hon fick lite högre öronsättning än övriga…
Får se vart Milli ska flytta..tyvärr lämnade hennes familj återbud idag 
10veckor+3dagar på bilden

Nästa är SE*HotBed's one Cocobelle 4U, brun hona, n 03.
Hon flyttar förmodligen till bekanta som är så snälla och låter mig ta en kull om hon utvecklas som jag hoppas. Hon är så lik helsyster Alice som jag sparade från förra kullen, men ändå olik. Coco har bättre ögonfärg bla, men Alice har lite annat, sötare uttryck och bättre öronsättning. Ska bli spännande och se vad det blir av henne 
Föll ganska pladask tidigt för denna charmfia med super temperament!
3,5vecka på bilden

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilka sötisar…. 

så typiskt att hon skulle få ett ben med mitteds markering och resten helt rätt
Jag som bara skulle spara om det blev rätt tecknat den här gången eftersom jag sparade Alice med sin hakfläck! Hade ju vart roligt att kunna ställa ut…men men
Sist ut är SE*HotBed's one Kon-Tiki 4U, lila hane, c 03.
6veckor här lillfisen som var liten och krullig i början, men nu är han störts i kulen och blir bara finare och finare för var dag som går…
svårt att se på en lila, men han ser ut att få ett lika fint V som systern Milli.

sista på Kon-Tiki 11veckor

Fina bilder!
Vi är de blivande lyckliga föräldrarna till #2, Bellini Martini 4U ! :-D
Nelsons fotodagbok ^^

#15 Hej Keo och Hanna 
Ni kommer få hem en riktig gospropp!!!
Bellini skickar lite nospussar till er 
Tack! Det tror vi med!
Nelsons fotodagbok ^^
otroligt söta, jag blir helt kär <3.
Jag förstår hur otroligt goa dessa ungar måste vara i temperamentet. Eftersom mamma och pappan till dom är så mysiga.
Det blir svårt för dig Emelie att sälja alla dessa gräddbakelser <3<3<3
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Åh, kunde inte SE*HotBed's one Doo-Berry 4U varit en hona, hade snott hit "henne" direkt isf.. 
http://www.svidjas.se

Hu som jag stavat längre upp såg jag nu
#18 Ja AC dom kunde ju nästan inte få annat än underbart temperament
Skicka lite slängkyssar över gatan till pappa Attila! De kan tacka pappa för sin ögonfärg dessutom 
Ja fy va jobbigt det blir att skiljas!! Kommer säkert fälla en flod av tårar när det är dags! Men de hemmen som är klara kommer bli mer än toppen, känns riktigt bra
Får suga i sig och njuta det sista nu!! Sen blir det tomt här, men man får tänka att det blir mer tid och gos med de vuxna.
vi kan ju säga att han är en hon 
Väldigt mysig kille är han i vilket fall, som gärna ligger på magen i sängen och spinner på morgonen! MYS!!

Förresten ni som är duktiga?
Brukar inte ögonfärgen bli lite sämre i den här åldern (11,5vecka) Tycker den bara blivit bättre och bättre senaste veckorna? Roligt om det håller i sig isf 
Tack igen pappa Attila
och Goaste AnnaCarin för lånet av din snygge prins!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Så söööta bebbar 

Det är oftast redan i 8-veckors åldern som ögonfärgen börjar försämras tycker jag. Kul om de får behålla sin fina ögonfärg!

#22 Tack!
Ja det stämmer, lite sämre var den nog då, men efter det känns det som den bara blivit bättre och bättre igen
Så var det inte med syrran från förra kullen, hon har först för ett litet tag sen börjat få bättre igen (9månader nu).
Jag får hålla tummarna att den får vara kvar då!!
#21 Tack Emelie!
//AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Helt underbara bilder…. vilka sötnosar! 

#25 Tack 

#5 Bara namnet Milli Vanilli gör ju att jag vill ha den fina katten!! Är så sugen på en ragdoll!
Jättefin var hon, blev så kär!
Sötnosar allihoppa men jag fastnade särskild för Doo-Berry. Vilken kille!! 
// LD

#27 och 28, Tack 
Ja dom är sötnosar, men bäst av allt är deras underbara temperament!!! Älskar den här kullen
Så goa sociala och helt orädda! Hjälper till att dammsuga bla och de har vart kanon med alla barn som hälsat på här trots att vi själva inte har några barn själva att "öva" med!
Hu, man kommer aldrig vänja sig vid att skiljas från alla sina småttingar när det är dags!