Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 1963 ggr
Limin
1

Vår egen lilla äng :-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer några bilder på våra två raggisar Colin och Wille, då de är på äventyr på vår egen lilla äng Skrattande

Först ut är Wille ( n 04) vår kille på 6 år Kyss

Limin
0

En till på Wille Kyss

Limin
1

Och här kommer Colin (a 03 21) som blir 3 år i slutet på oktober Kyss

Limin
0

Och en till på Colin Kyss

emblan
0

Vilka skönheter

SE*Hemlängtans
http://hemlangtans.se/

Limin
0

#4: Tack snälla du! Skrattande Dessa grabbar är bästa vänner!! Kyss

AgnetaB
0

Vad jag tyckte den var fin den första!Har aldrig sett så mörk på kroppen o sedan älskar jag lite bläs.

Sophey
0

…Jag tycker ju inte om varken tabby, blatt eller bicolour men nu sitter jag nastan och planerar bade blatt, bicolour och tabby Kyss

Medarbetare på matlust

Limin
0

#6: Tack! Skrattande Ja, han är snygg vår Wille. Han är enligt standarden lite för mörk i pälsen dvs för lite kontraster. Men, jag tycker det är jättefint och jag älskar hans lilla bläs… det gör honom lite speciell Kyss

Tips: Klicka på bilderna så får du fram större bild, fast det kanske du redan har gjort Flört

Limin
0

#7: Där ser man… Flört Jag ville ha en blå bicolor… inte tabby. Men det föddes bara blåtabby bicolor killar i kullen, och hans halvsyster är just blåtabby bicolor och supersnygg… då blev valet lätt.

Vad roligt att du gillar vår kille… tyvärr är det svårt att få fram de rätta färgerna då han är så ljus. Men sök på "Colin" på forumet så får du se fler bilder Skrattande

Tips: Klicka på bilderna så får du fram större bild, fast det kanske du redan har gjort Flört

susanneNico
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Åh så vackra de är, helt underbara.

Limin
0

#10: Tack!! Vad glad jag blir… Skrattande

FunHouse
0

otroligt vackra bilder!!!!! på väldigt vackra katter!

//AC

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Limin
0

#12: Tack! Skrattande

[FruStein]
0

Vilka personligheter! Kyss

Limin
0

#14: Tack! Skrattande Ja, de är två killar som är väldigt olika varandra… en är mer stillsam och eftertänksam dvs tänker först och agerar sen, den andra är nyfiken och har full fart dvs agerar först och tänker sen. Det är härligt med så olika personligheter. Men en sak har de gemensamt och det är att dom är bästa vänner!! Kyss