fläckar på magen...
Hej!
Har en liten fråga… Min vuxna hona har fått fläckar på magen sedan hon dia kattungarna, då jag gissar på att hon läckte lite mjölk under den perioden som då skapat dessa gulaktiga fläckar. Kattungarna är nu över 14 veckor gamla och nästan alla har flyttat. (Jag sparade en liten sötis). Så de e ju inte som så att de diar längre utan de sluta dom med för ett tag sedan, men fläckarna finns kvar.
Men de är fortfarande gula fläckar kvar vid de 3 bröstvårtorna som de dia från.
Jag duchade och tvätta henne med kattschampo som alltid inför en utställning. Men det hjälpte inte mot dessa fläckar och jag skall på utställning på lördag 
Är det någon som vet hur jag kan få bort dem på ett smidigt sätt eller om det finns något man kan tvätta henne med?
Tänkte i så fall tvätta henne på fredag igen…
Vore synd om hon tappa poäng för en sådan sak…
Natalie Andersson
WhiteWizard's katteri
Jag var också med en fläckig hona på utställning, jag tvättade två gånger men fick inte bort dem - så tyvärr har jag inga tips.

synd…
hade hoppats på något som kan få bort fläckarna och få den vita pälsen att lysa upp mer.
Natalie Andersson
WhiteWizard's katteri
Det går inte att använda potatismjöl? Vet att många smetar in det i fuktig päls och låter det sitta i några timmar för mjölet liksom drar ut smutsen ur pälsen. Används främst på vita hundar som får bruna fläckar under ögonen men jag antar att det kanske kan användas på katt också.
Prova med Goop eller galltvål, det kanske funkar?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag använde Goop, men kanske det borde ha suttit i längre.