Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1537 ggr
[Vixxi]
0

Ute efter en liten :)

Hej allihopa :)

Jag har äntligen bestämt mig för att skaffa en kompis till min 8mån gamla ragdoll kille .

Det är ingen panik utan jag vill vänta tills den rätta katten för oss dyker upp.

Uppfödare som har kullar eller planer närmaste tiden får jätte gärna säga till här eller maila mig :)

Mina katter är allt för mig så jag kan garantera att den kommer få det jätte bra hos oss.  Vi bor i Stockholm men kan absolut tänka mig att åka en bit bort.

Mvh

[Vixxi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är min lilla älskling :)

amadeusdolls
0

Söt :)

Shivali
0

Vilken typisk Ragdollbild! Skrattande

Vad söker du för typ av katt? Hane, hona, färger, utställningsintresserad? Vad för temperament skulle gå ihop med din katt?

Lycka till i ditt sökande Glad

Marleene
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har denna söta Ragdolltjej som är leveransklar nu Flört

[Vixxi]
0

Shivali Jaa, han är verkligen en typsik ragdoll minst sagt :)

I första hand en hane men an vet aldrig om man råkar fastna för en hona. Färger, jag kan faktiskt inte svara på det för jag ändrar mig hela tiden när jag tittar på alla otroligt fina som finns :)

Skulle absolut vara roligt med en utsällningskatt, har funderat mycket på det.

Ang temperament, min lilla är extremt social och jätte kelig. Han är rätt lugn men tycker självklart om att busa med. Jag tror att han skulle bli jätte glad om han bara fick någon att leka med . Han är just nu i trots åldern så jag vet inte riktigt hur han temperment utvecklar sig när han blir lite äldre.

Tack så mycket ;)

Marleene Hon var verkligen underbart fint. Måste dock förmodligen vänta tills i januari iaf då jag åker utomlands i några veckor innan och min mamma ska ta hand om min lilla. Vill inte gärna åka iväg i början då man får hem en ny. Men hon var otroligt vacker!

emblan
0

Lycka till med letandet Kyss

SE*Hemlängtans
http://hemlangtans.se/

[Vixxi]
0

Tack så mycket Skrattande