Hane behöver nytt hem..akut..
Måste fråga igen..
En super snygg och underbar lila Ragdoll hane söker nytt hem. Inte på grund av honom utan på grund av andra omständigheter i familjen.
Pris är oviktigt, bara man kan erbjuda honom ett kärleksfullt hem. Detta är nu ganske akut.
Han är 2,5 år helt frisk.
Han bor inte hos mig men är från min uppfödning. Mamma är min Pingla och då måste man blivit snäll:) Han bor i Norrköping.
Om du kan erbjuda honom ett kärleksfullt hem, så hör av dig till mig så kan jag förmedla den kontakten till ägarna.
Vänligen//AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Hittar inte bilden på River, men här kommer en bild på hans bror FunHouse´s Attila och de är rätt lika.
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
nu hittade jag River..här kommer han.
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Är det ingen som känner någon som vill ha en härlig hane? Familjen vill helst slippa lägga ut honom på blocket..
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Hur har det gått det för River? Jag kanske känner några som kan letar ragdoll just nu. Mailar dig också.
Söker en snäll katt till sälskap……. Men får inte vara dyrt.
#5 En snällare katt än en Ragdoll får du leta långt och länge efter. :) Jag har inte fått kontakt med familjen jag tänkte fråga än så han finns fortfarande kvar om du är intresserad.
Han finns kvar! Skicka mig ett mail om intresse finns så förmedlar jag kontakten.
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Han verkar verkligen superfin! Skulle varit väldigt intresserad om jag inte bodde så litet som jag gör för tillfället. Lycka till!!