Svårt beslut..
Har efter mycket grubblande besämt mig för att sälja världens goaste kille. Men jag inser att 4 hanar hemma inte fungerar och jag har knappt nåt obesläktat att para honom med ändå.
Han var på utställning igår och fick verkligen ett super omdöme. Allt var helt super…detta gör det inte lättare..
Antingen kommer jag sälja honom till sällskap och helst någon som är show intresserad. Eller kanske ett mindre katteri, vi får se om någon nappar på denna ljuvliga prins. Han är 4 månader och några dagar gammal..
Har ju presenterat honom innan men här kommer kelgrisen igen.
FunHouse´s Clint Eastwood.
brun mitted tabby…
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Åh, clintan! 
Förstår att det blir ett jättesvårt beslut, men tror att du gör helt rätt, med tanke på vilka katter /hanar du har kvar i avel. Hans lille halvbror Hector i samma färg ser ut att bli helt outstanding…. Liksom de övriga syskonen i kullen :)
Hoppaas du snabbt finner det perfekta hemmet åt lille Clintan. Alltid extra svårt att skiljas från dem när man har haft dem kvar hemma extra länge
Ja #2, jag tvekar fortfarande, han är fantasisk katt tycker jag.
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Du har mess!
# Ja jag förstår att du tvekar, han ser helt ljuvlig ut! Looken och allt! Och särskilt när han fick fin bedömning på utställning också. och verkar vara en pärla i lynne och charm, usch va svårt!

Den som får rå om honom är väldigt lyckligt lottad det är ett som är säkert iaf 
Otroligt fin kille och väldigt charmig
Lycka till! Du hittar nog nått som känns bra i magen tillslut även om det känns super jobbigt!
Som sagt gör du nog rätt, du har ju väldigt mkt super där hemma just nu!! Blir det till sällskap han hamnar kanske du kan få till det att sälja med en parningsrätt till dig själv iaf… men förstår att det känns super svårt och veligt! Puss på charmkillen!
Håller med 6#. Jag såg honom på utställningen i Göteborg och han var otroligt charmig, lille Clintan.
Förstår att du har det jättesvårt just nu med så många fina hanar. Behöva sälja någon man är jättefäst i är inte någon lätt uppgift. Men samtidigt tror jag att det kommer att lösa sig på bästa sättet och att du kommer att hitta en underbart hem till honom.
// LD
Åh han är ju så vacker
Synd att det är fel kön bara 
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
Jisses så vacker!! <3
och jag ska ju inte börja föda upp förs nästa år :( annars hade jag nog gjort alllt för att få en sådan kille :)