När ska nedanstående ske???
Hej.Nu e min kille 17 dagar gammal och jag vet att man kunde börja med lite puread mat först vid 5 veckor men hur var det med att anmäla honom till scandinavian ragdoll klubb??När måste hans namn senast registreras???Är det något jag behöver göra nu vid hans aktuella ålder??Ska inte sälja honom,ska behålla honom själv.
Kraaaam
ps glömde skriva att jag är med i top cat club!!!!

Jag börjar med mat lite tidigare, redan vid tre fyra veckors ålder så är mat framme. Mer för mammans skull men det finns några modiga som äter då med. Våra åt annan mat än mammas mjölk redan vid fyra veckors ålder. De åt mousse, kyckling och rått kött, inte alla men fyra av sex kattungar.
tack!ge gärna lite tips på bra mat och ge tex om man ger kokt köttfärs vad är bra och blanda det med???eller om man kokar fisk vad blanda med???

Jag ger våra rå mat, inget kokt. Rå kyckling i små bitar inledningsvis och rå nötfärs med lite äggula. Sen gav vi RC mousse och hade kitten torrisar framme, men de föredrog den råa maten
Gav även kycklingvingar och tillslut var de vuxna nog att tugga i sig benen med. Serverade även köttkorvar från Jipotimas och mina egna barfblandningar.