Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett06-konstruktiv-kritik
Läst 1961 ggr
Sansku86
2012-01-06 11:58
0

Guido

Hej, det var länge sedan jag skrev här sist. Har fått hem min efterlängtade Guido. Han är snart 5månader. Stor pojke! Ska satsa på utställning till våren. Vad tror ni om hans utseende? Kan inte ladda upp bilderna här pga iPhone, men de finns på gamla kattunge bloggen: http://disneyragdollbebisarna.blogspot.com/2012/01/sediamondstars-guido.html Ska försöka ta bättre bilder senare. /sanna & Guido

Don't judge me, before you tried to walk in my slippers, on ice.

Förlägen

Neo033
2012-01-08 00:25
0

Roligt att du ska ställa ut till våren! Har du bestämt var du ska åka ännu?

Man ser att han är lite i tonårsfasen nu, men lite gängligare utseende och så. Jag tycker att han ser ut att ha ett bra rundat nosparti och vara fint utmaskad. Det finns ju alltid bitar som kan vara lite bättre och på honom hade jag önskat lägre satta öron med mer bredd i basen, starkare profil och haka. Men som sagt så är han i den åldern nu då de kan vara lite urvuxna och han breddar säkert mer och mer framöver.

Att gå på utställning och ställa ut katter tycker jag är jättegivande då man lär sig mycket om vår rasstandard och dessutom träffar en massa trevliga människor på samma gång!

Lycka till!

---------------------------------------------------------

Marie / S*Asterion's

Har nya planer! Glad

www.asterions.se

FunHouse
2012-01-08 20:57
0

Tycker som Marie! Åk på utställning och träffa massor med vackra katter och människor med samma intresse är jättekul!

Spännande att få ett omdöme på sin katt.

//AC

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se