Viktoria och Sally
Hej!
Även om jag har varit medlem ett tag nu så har jag inte presenterat oss!
Sally är en blåmitted tjej, född i maj -10, och kastrerad. Jag har haft henne i ett år nu.
Hon är vår fantastiska diva, och vi är hennes människor. En otroligt bestämd ung dam. Ingen kelgris, men vansinnigt social. Hon möter vid dörren, och säger godmorgon när vi vaknar. Stängda dörrar (tex toa) är en personlig skymf och mot detta protesteras det högljutt. Vill hon gosa eller tycker att hon får för lite uppmärksamhet så slänger hon sig rygg på golvet med magen i vädret och benen åt alla håll. Totalt skamlös med andra ord.
Att bli borstad är det värsta hon vet (tyvärr, säger vi som städar undan håren), och då blir hon så arg att hon spottar och fräser. Att klösa skulle hon aldrig få för sig, däremot kan hon daska till kammen med indragna klor. Tänderna tar hon gärna till både som protest och som överladdat mys, men det är aldrig hårt.
Ikeakassar, papperspåsar och väskor är superkul, och kan roa länge länge. Pälsmöss apporteras när hon är på det humöret, och pingisbollar måste visas sin plats (oftast bakom tvn eller i vedkorgen).
Transportburen är mysigast i världen, där sover hon gärna och länge.
Maken till godmodig katt har jag heller aldrig träffat! Hon accepterar alla miljöer, vare sig hon är med oss på nåt nytt ställe, eller hos kattvakt. Hon går husesyn först, och efter 5 min lägger hon sig och sover mitt på golvet.
Har vi fest hälsar hon på folk, showar med nån leksak, och går sen och lägger sig, gärna i samma rum som alla är. På nyårsafton låg hon och sov på soffan, när hon inte passade på att knycka min svägerskas stol.
Jag själv är en nybakad sjuksköterska, bor med sambo och Sally i Stockholm. :)
Vad snygg 

Jätte fin tjej 
Så vacker, hon verkar vara en underbar tjej.
maffig tjej 
Jättefin tjej 
SE*Wandullan´s
Hemsida: http://wandullan.com
Otroligt fin tjej (:
Uppfödare av Radoll & Kurilean Bobtail Långhår.
http://piecesofarts.blogg.se
vad har du köpt henne???
Jättefin tjej! 
---------------------------------------------------------
Marie / S*Asterion's
Har nya planer! 
ljuvlig!!
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt