Fundering inför utställning
Jag funderar på om jag ska ställa ut henne i april och har nårgra frågor.
Hon har en fläck på ena bakbenet, som är ca 1x1cm stor. Hon är en blå mitted tjej på 5 1/2 månad nu och fläcken har funnits där sedan hon föddes, kommer hon få avdrag för den? Hon har vita ben ändå upp till hasen bak. Framtassarna är vita också men på ena framtassen så är den bara halva tassen vit, blir det avdrag det med? Bifogar bild på hennes framtassar. Bakbenet fick jag ingen bild på, hon var alldeles för upptagen med att skutta runt :P
Bifogar en bild på hennes profil och på henne liggandes, det är svårt att få en liten busig katt att ligga still så håll till godo :)
För oss är hon världens mysigaste katt och jag skulle tycka att det var jättekul att ställa ut men jag skulle gärna vilja veta hur ni erfarna kattutställare ser på saken :)
/Linn & Betty

Ingen som kan vet?
Hej jag har en blåbicolor som har en fläck på bakbenet (övrigt vita ben) och domarna har aldrig nämnt något om det. Så ställ Du ut henne, hon är jättesöt.
fläck på benet är inte ett fal som man blir diskvalifiserad för så det skulle nog inte vara några som hällst problem att ställa ut henne :)
hon verkar ju jätte gullig :)

Tack för svar! Då blir det utställning i april :)